کمتر از دو روز به استیضاح شهردار رشت؛

موافقان، مخالفان و اعضای مردد

حرف تازه : درحالی که کمتر از دو روز به استیضاح دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت باقی مانده است پیش بینی می شود وضعیت موافقان و مخالفان شهردار و همچنین افرادی که هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند به صورت زیر باشد: محمود باقری خطیبانی، محمدحسین واثق کارگرنیا، محمدعلی رفیعی نوده، مجید رجبی ویسرودی و مسعود کاظمی […]

حرف تازه : درحالی که کمتر از دو روز به استیضاح دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت باقی مانده است پیش بینی می شود وضعیت موافقان و مخالفان شهردار و همچنین افرادی که هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند به صورت زیر باشد:

محمود باقری خطیبانی، محمدحسین واثق کارگرنیا، محمدعلی رفیعی نوده، مجید رجبی ویسرودی و مسعود کاظمی را شاید بتوان به عنوان پنج مخالف اصلی شهردار فعلی رشت نام برد.

رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، سید رضا موسوی روزان، مظفر نیکومنش نودهی را نیز شاید بتوان به عنوان چهار حامی اصلی شهردار تا این لحظه نام برد.

اما ۶ عضو دیگر شورا به نظر می رسد منتظر صحبت های شهردار و دفاعیات او هستند و در صحن شورا تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

اسماعیل حاجی پور، فرانک پیشگر، فرهاد شوقی، حجت جذب، عباس صابر و سید امیرحسین علوی هنوز به نظر می رسد منتظر دفاعیات شهردار هستند. در صورتیکه شهردار رشت بتواند دو نفر از این ۶ نفر را قانع کند به کار خود ادامه می دهد.

قطعا تمامی اعضای شورا با نیت کمک به شهر رشت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم خود، در روز پنجشنبه رای خواهند داد و فارغ از هر نتیجه ای که در روز استیضاح رقم بخورد امیدواریم آنچه به صلاح این شهر است اتفاق بیفتد و نمایندگان مردم در پارلمان شهری بتوانند تصمیمی قابل دفاع بگیرند.

موافقان معتقدند شهردار اقدامات قابل قبولی در مسیر توسعه رشت داشته است و مخالفان معتقدند ابهامات و سوالاتی وجود دارد که تا این لحظه پاسخ کافی به آن داده نشده است. حال باید منتظر ماند تا همه چیز در روز پنجشنبه مشخص شود.

تمامی اسامی نام برده شده در حد پیش بینی می باشد و تا زمانیکه رای نوشته نشود نمی توان با قطعیت سخن گفت.