شهردار رشت در نشست اتاق شکوفایی:

۹۲ میلیارد تومان از بدهی گذشته پرداخت شد/ در بدو ورود ۲ تا ۷ ماه حقوق معوقه داشتیم/ ۱۱ ماه بیمه پرداخت نشده بود

حرف تازه – آخرین نشست اتاق شکوفایی رشت در سال ۹۶ با حضور دکتر نصرتی شهردار رشت و جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری برگزار شد. در آخرین جلسه اتاق شکوفایی شهری رشت در سال ۹۶ که صبح پنجشنبه در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت ضمن قدردانی از […]

حرف تازه – آخرین نشست اتاق شکوفایی رشت در سال ۹۶ با حضور دکتر نصرتی شهردار رشت و جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری برگزار شد.

در آخرین جلسه اتاق شکوفایی شهری رشت در سال ۹۶ که صبح پنجشنبه در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات رئیس،نائب رئیس و اعضای کارگروه های اتاق شکوفایی رشت اظهار داشت: بهار ۹۷ فرصت مناسبی برای هم فکری، آرامش، تراوش ذهنی و مشورت با افراد قابل است.

شهردار رشت تاکید کرد: سال ۹۷ باید دنبال راهکار اجرایی برای جذب سرمایه گذار باشیم و این موضوع کار پیچیده و سختی نیست.  

دکتر نصرتی با اشاره به اینکه ما می خواهیم شهر رشت مقصد گردشگری باشد بیان کرد: سالانه ۳۶ میلیون نفر گردشگر به استان گیلان وارد می شود و بیشترین سهم گردشگر مربوط به گردشگر ساحلی است و سهم رشت ناچیز است.

پرداخت ۲ تا ۷ ماه حقوق معوقه و ۱۱ ماه بیمه پرداخت نشده کارکنان

وی با اشاره به اینکه در زمان ورودم به شهرداری، پرسنل و کارگران دو تا هفت ماه حقوق معوقه داشتند عنوان داشت: ۱۱ ماه بیمه پرسنل پرداخت نشده بود و ما نیاز به آرامش اولیه داشتیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه پرسنل آرامش لازم برای کار را نداشتند ادامه داد: امروز موفق شدیم این معوقات را پرداخت کنیم و شهرداری دیگر این حواشی را ندارد؛ بیمه و حقوق پرسنل پرداخت شده و آسفالت نیز به روز رسانی شده است و البته من بارها گفتم این موارد وظیفه است و جزو برنامه ما نیست.  

با ۹۲ میلیارد تومان چه کارهایی می توان در شهر انجام داد؟

دکتر نصرتی از پرداخت ۹۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان از بدهی های گذشته شهرداری در ۶ ماهه دوم ۹۶ تا بیستم اسفندماه برای دو موضوع ملک های در مسیر و پیمانکاران خبر داد و یاداور شد: با این مبلغ می توانستیم ۳۰ پارک محلی ۱ میلیاردی، ۱۰ پل عابر پیاده مجهز به پله برقی ۱ میلیاردی، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس ۵۰۰ میلیون تومانی و ۴ شهربازی و … احداث و اجرایی کنیم اما بدهی های گذشته را پرداخت کردیم.