در دومین روز از هفته دولت؛

۶ پروژه توسط فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه افتتاح شد

حرف تازه : در دومین روز از هفته دولت ، پروژه ویژه طرح گردشگری بااعتبار اجرایی معادل ۱۵۰ میلیون تومان ، توسط فرماندار شهرستان رشت و دیگر هیئت همراه افتتاح شد. سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت در افتتاح این پروژه اظهار داشت: گیلان از لحاظ گردشگری و اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای است و […]

حرف تازه : در دومین روز از هفته دولت ، پروژه ویژه طرح گردشگری بااعتبار اجرایی معادل ۱۵۰ میلیون تومان ، توسط فرماندار شهرستان رشت و دیگر هیئت همراه افتتاح شد.

سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت در افتتاح این پروژه اظهار داشت: گیلان از لحاظ گردشگری و اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای است و مسئولان باید با ایجاد زمینه های مناسب، امیدواری لازم را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در جهت جذب بیشتر گردشگران فراهم کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خوب حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان و به خصوص شهرستان رشت ، اذعان داشت:   اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان همگام با سیاستهای عالی دولت تدبیر و امید ، اقدام می کنند واین امر جای قدردانی دارد.

وی با اعتقاد به اینکه گیلان می تواند مبدایی برای ایران گردی گردشگران باشد ، اذعان داشت: شناسایی نقاط پرجاذبه و بکر استان و شهرستان به گردشگران و ایجاد تمهیدات لازم برای آنان ، باعث افزایش تعداد گردشگران خارجی خواهد شد.

رضا علیزاده ، مدیرکل میراث و گردشگری استان در راستای افتتاح پروژه دفتر تور گردشگری گفت: طرح ویژه گردشگری در بخش خصوصی با هزینه اجرایی ۱۵۰ میلیون تومان هزینه مقدماتی ، شروع به کار نموده و در حال حاضر پنج نیروی مشغول به کار دارد.

وی در ادامه با اشاره به جاذبه های طبیعی استان گیلان گفت: به دلیل مباحث توسعه ای ، پذیرایی و مقدمات سفر برای گردشگران به استان گیلان ، تورگردانی و جهت دهی به این موضوع ، وجود این گونه دفاتر بسیار ضروری است.

وی همچنین گفت: ارزیابی و خوش امدگویی و استقبال از گردشگران خارجی از وظایف مسئولین این دفاتر است.

افتتاح پنج پروژه توسط فرماندار شهرستان رشت و هیئت همراه در بخش خشکبیجار

آسفالت راه روستاهای بلسکه سید ابوالقاسم با صرف اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و جاده چوکده با صرف اعتبار یک هزار و ۴۴۰ میلیون ریال نیز امروز در شهر خشکبیجار به بهره برداری رسیدند.

همچنین یک باب مسکن روستایی با هزینه کرد ۲۵۰ میلیون ریال و یک باب خانه بهداشت با صرف اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال توسط بخش دولتی و یک باب تالار پذیرایی با اعتباری معادل ده هزار ریال توسط بخش خصوصی  درروستای جیرکویه خشکبیجار افتتاح شدند.

خاطر نشان می شود مجموعا در بخش خشکبیجار تعداد ۱۱ پروژه بااعتباری بالغ بر ۲۶ میلیون و ۲۶۲ هزار ریال در حوزه های عمران، مسکن شهری و روستایی ، آبرسانی روستایی ، کشاورزی ، منابع آب ، آموزش، انرژی و …. در این هفته به بهره برداری می رسند.

منبع : فرمانداری رشت