یادداشت طنز؛

۴-۲-۳-۱ شورای رشت برابر جمالی نژاد خوش تکنیک!

حرف تازه – دیدار تیم های رشت و اصفهان در چارچوب فصل جدید رقابت های انتخاب شهرداران کشور تا ساعاتی دیگر آغاز می شود. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که پیش از این اصفهانی ها در دیدار فصل قبل روی ارسال شرکتی از زمین خودشان به رشت و بازآفرینی زیبا با یک گل […]

حرف تازه – دیدار تیم های رشت و اصفهان در چارچوب فصل جدید رقابت های انتخاب شهرداران کشور تا ساعاتی دیگر آغاز می شود.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که پیش از این اصفهانی ها در دیدار فصل قبل روی ارسال شرکتی از زمین خودشان به رشت و بازآفرینی زیبا با یک گل به برتری دست یافتند و علی رغم تلاش رشتی ها این نتیجه را تا سوت پایان بازی حفظ کردند.

در آن دیدار برخی رشتی ها به نحوه قضاوت ایراد گرفتند و معتقد بودند که اگر ماجرای شهردار شدن ثابت قدم در اصفهان آفساید اعلام نمی شد این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان می رسید و اشتباه داوری در نتیجه این دیدار تاثیر گذار بوده است.

ثابت قدم که در ترکیب تیم شورای رشت نبود گاهی به عنوان بازیکن قرضی از شهرداری در برخی دیدارهای حساس برای تیم شورای رشت به میدان می رفت و خوش می درخشید. هرچند بخت با او یار نبود و در حالیکه در تورنمنت استیضاح در سه دیدار پیاپی موفق به گلزنی شد و عنوان بازیکن برتر میدان را نیز به خود اختصاص داده بود در دیدار چهارم روی یک صحنه عجیب، با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و حدود سه ماه از حضور در میادین محروم شد! هرچند گفته می شود درصورت فرجام خواهی احتمال بازگشت او به بازی ها وجود دارد.

حالا در آستانه بازی فصل جدید، اصفهانی ها با ترکیبی از تیم اصلی و تیم دوم خود به میدان آمده اند و جمالی نژاد در نوک خط حمله اصفهانی ها قرار گرفته است و هرچند بازیکن سرعتی نیست اما از تکنیک خوبی برخوردار است و می تواند با دوچرخه به زیبایی هرچه تمام تر از پیاده راه و لایه های تدافعی عبور کند. جمالی نژاد امیدوار است با عبور از تله آفساید شورانشینان رشت با گلی که روی شهردار شدن در رشت به ثمر می رساند حساب کار را در مجموع دو بر صفر به سود اصفهانی ها کند. 

اما رشتی ها که در فصل نقل و انتقالات بیش از نیمی از ترکیب تیم شورا را تغییر داده اند با توجه به دیدارهای تدارکاتی در قزوین و اصفهان، به نظر می رسد با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان بروند و شورا با احتساب دروازه بان ۷ بازیکن را در نیمه تدافعی زمین خود بچیند و از ۴ بازیکن هجومی با تک مهاجم گلزن خود که سابقه گلزنی در دقیقه نود در رقابت های انتخابی شورا را نیز دارد در سوی دیگر میدان بهره ببرد.

وجود دو هافبک تدافعی باهوش این تیم سبب شده است تا پاس های کوتاه این دو دوست قدیمی به یکدیگر موقعیت های خوبی ایجاد کند اما نباید از نقش تعیین کننده سه بازیکن پشت مهاجم و ۴ دفاع این تیم به راحتی گذشت. ضمن آنکه رشتی ها هنوز در ترکیب ۷ نفره تدافعی خود از نبود یک دروازه بان شش دانگ و چابک رنج می برند و شاید همین ضعف در درون دروازه راه را برای گلزنی مجدد اصفهانی ها باز کند…

این یادداشت صرفا یک مطلب طنز است. لطفا هیچ یک از مسئولین، هیچ یک از سطرهای آن را جدی نگیرند!