برنامه مجلس در هفته آتی؛

۴ وزیر به بهارستان می آیند

بر اساس دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس از تاریخ شنبه تا چهارشنبه، وزرای راه و شهرسازی، خارجه، صمت و نیرو برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس در بهارستان حاضر می‌شوند.

حرف تازه – طی هفته آتی ۴ وزیر به بهارستان خواهند رفت.

بر اساس دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس از تاریخ شنبه تا چهارشنبه هفته آینده، وزرای راه و شهرسازی، خارجه، صمت و نیرو برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس در بهارستان حاضر می‌شوند.

بدین ترتیب آخوندی، ظریف، شریعتمداری و اردکانیان میهمان کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آتی خواهند بود و باید منتظر تصمیم مجلس در خصوص پاسخ های این وزرا بود.

شایان ذکر است با تصمیم نمایندگان مجلس در اواسط مرداد ماه علی ربیعی از وزارت کار خداحافظی کرد و پس از آن اوایل شهریور ماه نیز کرباسیان از وزارت اقتصاد برکنار شد. این پایان کار نبود و پس از این برکناری دو وزیر، رییس جمهور در صحن مجلس حاضر شد و به سوالات نمایندگان پاسخ داد که در نهایت ۴ پاسخ روحانی برای نمایندگان قانع کننده نبود.

به گزارش حرف تازه به دنبال افزایش فشار اقتصادی و نارضایتی مردم از گرانی های اخیر و عملکرد دولت و همچنین با توجه به رویکرد روزهای اخیر مجلس شورای اسلامی، به نظر می رسد ۴ وزیر دیگر به خصوص وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) راه سختی را برای ادامه کار پیش رو خواهند داشت.