۴طلا، ۳نقره و ۹ برنز گردن آویز کاراته کا های بانوی گیلان در مسابقات قهرمانی آسیا سبک شوتوکان ski

حرف تازه :۴طلا، ۳نقره و ۹ برنز گردن آویز کاراته کا های بانوی گیلان در مسابقات قهرمانی آسیا سبک شوتوکان ski در پایان رقابتهای اسیایی سبک شوتوکان ski(جام اردبیل) که با حضور ۶۰۰ ورزشکار از شش کشور ایران، پاکستان، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان و نیز کاراته کا های کشور کانادا به عنوان میهمان برگزار شد بانوان کاراته […]

حرف تازه :۴طلا، ۳نقره و ۹ برنز گردن آویز کاراته کا های بانوی گیلان در مسابقات قهرمانی آسیا سبک شوتوکان ski

در پایان رقابتهای اسیایی سبک شوتوکان ski(جام اردبیل) که با حضور ۶۰۰ ورزشکار از شش کشور ایران، پاکستان، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان و نیز کاراته کا های کشور کانادا به عنوان میهمان برگزار شد بانوان کاراته کای گیلانی موفق به کسب ۴ طلا، ۳ نقره و ۹ برنز شدند.

فاطمه سیاری،  آیناز نبی نیا، نیکناز امیدی و مهدیه عاقبت بخیر با کسب مقام اول مدال طلا را بر گردن آویختند. همچنین صفوراشفیقی، مریم عیسی زاده و زهرا میرى با کسب عنوان دوم صاحب مدال نقره شدند و مبینا ایمانی، مهساسلیقه دار، ساراشکری، طاهره نوری، ایلاشکری، هیلا ابراهیم پور، سمیه عسکری، محدثه آزاده و سارا نجف پور با قرارگرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب مدال برنز شدند.

درمجموع تیمی نیز تیم جمهوری اسلامی ایران قهرمان شد؛ جمهوری آذربایجان نایب قهرمان شد و افغانستان در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات بانوان طی روزهای ۲۳ تا۲۵ مردادماه به مدت سه روز در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

علاوه بر کاراته کا های کشورهای آسیایی و نیز کانادا که بنا به درخواست این کشور و با توجه به قوانینی که در این زمینه وجود دارد، با حضور ورزشکاران کانادایی به عنوان میهمان در این دوره موافقت شد ، ۲۱ تیم از استان های کشور نیز در این رقابت ها به روی تاتامی رفتند.

منبع : کانال هیئت کاراته / عکس آرشیوی