محمد باقری مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو مطرح کرد:

۳۰ باشگاه ورزشی در رشت کونگ فو را تدریس می کنند / ۴ هزار ورزشکار کونگ فو در رشت فعالیت می کنند

حرف تازه : محمد باقری اظهار کرد: نیمی از جمعیت کونگ فوی گیلان در رشت فعالیت می کنند. وی افزود: ورزش کونگ فو در ۵ بخش خمام،خشکبیجار،سنگر،کوچصفهان و لشت نشاء در شهرستان رشت فعال است. داور رسمی فدراسیون کونگ فو از فعالیت ۳ تا ۴ هزار ورزشکار کونگ فو در رشت خبر داد و بیان […]

حرف تازه : محمد باقری اظهار کرد: نیمی از جمعیت کونگ فوی گیلان در رشت فعالیت می کنند.

وی افزود: ورزش کونگ فو در ۵ بخش خمام،خشکبیجار،سنگر،کوچصفهان و لشت نشاء در شهرستان رشت فعال است.

داور رسمی فدراسیون کونگ فو از فعالیت ۳ تا ۴ هزار ورزشکار کونگ فو در رشت خبر داد و بیان کرد: ۳۰ باشگاه ورزشی در رشت رشته ورزشی کونگ فو را تدریس می کنند.

این قهرمان کونگ فو تصریح کرد: هر هفته ۲۰ مربی فعال کونگ فو در رشت با یکدیگر نشست هایی را برگزار می کنند و به تمرینات باشگاه ها سرکشی می کنند.

باقری از برگزاری مسابقات چند جانبه کونگ فو در ۱۵ بهمن خبر داد و گفت: ۲۹ بهمن نیز مسابقات کونگ فو بانوان در باشگاه دخانیات رشت برگزار می شود.

این مربی و داور کونگ فو اظهار کرد: پایان امسال مسابقات فول کونگ فو برگزار می شود.

باقری مشارکت با آموزش وپرورش و استعدادیابی در مدارس را از جمله اقدامات هیئت کونگ فوی شهرستان رشت اعلام کرد و گفت: آموزش رایگان و نخبه پروری در برنامه کاری هیئت کونگ فو شهرستان رشت قرار دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت اظهار کرد: به استاد مرتضی هاشمی،رئیس محترم هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی رشت خسته نباشید می گویم. / صبح رشت