اظهارات جنجالی محمود باقری در جلسه صبح امروز شورا :

۱۹ مشاور جدید شهرداری رشت اقوام چه کسانی هستند؟

حرف تازه – محمود باقری خطیبانی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت انتقادات تندی را نسبت به وضعیت مدیریت شهری رشت در سال های اخیر مطرح کرد. عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات کارکنان و با اشاره به صحبت های معاون مالی شهرداری رشت گفت: عدم تصویب بودجه […]

حرف تازه – محمود باقری خطیبانی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت انتقادات تندی را نسبت به وضعیت مدیریت شهری رشت در سال های اخیر مطرح کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات کارکنان و با اشاره به صحبت های معاون مالی شهرداری رشت گفت: عدم تصویب بودجه از سوی شورا را دلیل عدم پرداخت حقوق پرسنل عنوان کرده بودند. آیا اگر بودجه ابلاغ نشده باشد شهرداری می تواند توافق نامه ای با مالک ملکی بنویسد؟ چگونه در بازارچه تختی بیش از مصوبه شورا، شهرداری خریداری کرده است؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم تحقق بودجه شهرداری در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: پیمانکاران برای دریافت مطالباتشان پشت در اتاق شهرداران حضور دارند.

باقری خطیبانی با بیان اینکه تا روزی که زنده هستم نماینده مردم هستم افزود: گفتنی ها را باید بگوییم. کار شورای چهارم تمام نشده است.

وی با تاکید مجدد بر ضرورت پرداخت معوقات به کارکنان شهرداری رشت از ورود ۱۹ مشاور جدید به شهرداری رشت خبر داد و تصریح کرد: باید مشخص شود اقوام چه کسانی هستند!

باقری با انتقاد شدید از انحرافات پیاده راه رشت خاطر نشان کرد: پیاده راه فرهنگی رشت تا ۷۰۰ درصد انحراف داشته است!

عضو شورای اسلامی شهر رشت از تاخیر در افتتاح ساختمان شهرداری واقع در میدان گیل انتقاد کرد و گفت: قرار بود دو سال قبل افتتاح شود.

باقری همچنین در اظهاراتی جنجالی انحراف بودجه پروژه ساختمان شهرداری رشت در میدان گیل را در تاریخ دنیا کم نظیر توصیف کرد و گفت: شاید نمی خواستند سر و صدای آن بیرون بیاید! 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: بعضی افراد هزینه شخصی خود را از اموال شهرداری تامین می کنند. نباید اجازه دهیم هزینه چیپس و پفکشان از بیت المال شهرداری تامین شود!