فرماندار رشت:

۱۸۶ پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان رشت افتتاح می شود

حرف تازه : سیروس شفقی عصر امروز در نشستی که با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: بودن در کنار اصحاب رسانه از بهترین اوقات کاری من است و خبرنگاران را چشم و گوش مردم و مسئولان می دانم. به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت، وی ضمن تبریک به مناسبت فرا […]

حرف تازه : سیروس شفقی عصر امروز در نشستی که با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: بودن در کنار اصحاب رسانه از بهترین اوقات کاری من است و خبرنگاران را چشم و گوش مردم و مسئولان می دانم.

به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت، وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در اوج سلطه شرق و غرب یک معجزه بزرگ الهی بود.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: اصلی ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی اراده و حضور پر شور مردم بود و توانست پشت استکبار را به خاک مالید.

شفقی ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خدمات دولت دانست.

وی کاهش تورم,ثبات اقتصادی,رشد اقتصادی,تعامل با سایر کشورهای دنیا,پوشش گاز رسانی,موفقیت در بخش های کشاورزی و اجرای طرح تحول سلامت را از جمله توفیقات دولت عنوان کرد.

فرماندار رشت بیان کرد: اگر برجام موفقیتی داشته باشد متعلق به همه می دانم و یک دستاورد ملی است.

شفقی اظهار کرد: هنر این دولت تغییر شرایط و ذهنیت جهانیان و استفاده بهینه از فرصت ها با توجه به شرایط است.

وی از افتتاح ۱۸۶ پروژه با اعتباری بیش از ۱۳۶۸ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۵۴ پروژه مربوط به بخش دولتی است که با اعتباری بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان و ۳۱ پروژه مربوط به بخش خصوصی با اعتباری ۱۱۴۱ میلیارد تومان است.

فرماندار رشت تصریح کرد: پروژه های دهه فجر برای ۲۸۶۱ نفر در شهرستان رشت اشتغال زایی ایجاد می کند.

شفقی به اعتبارات هزینه شده در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: اعتبارات هزینه شده شهرستان رشت در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته ۶۴۵ درصد رشد داشته است و این رشد در بخش دولتی ۲۱۲ درصد است.

وی اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۱۰۵۰ میلیارد تومان در بخش صنعت، ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش بهداشت,۱۰۴ میلیارد تومان در بخش توسعه خدمات شهری و بیش از ۷ میلیارد تومان در بخش گردشگری درنظر گرفته شده است.