سید کاظم دلخوش:

۱۴٫۵میلیارد تومان برای شهرداری رشت از مالیات بر ارزش افزوده جذب کردیم

حرف تازه – سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خزرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه های دیجیتال تهران گفت: در دو مرحله برای شهرداری رشت و بخصوص کارگران شهرداری رشت فعالیت هایی برای دریافت بودجه دولتی صورت گرفته است. وی افزود: نخستین مرحله […]

حرف تازه – سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خزرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه های دیجیتال تهران گفت: در دو مرحله برای شهرداری رشت و بخصوص کارگران شهرداری رشت فعالیت هایی برای دریافت بودجه دولتی صورت گرفته است.

وی افزود: نخستین مرحله بحث مالیات بر ارزش افزوده بود که البته با توجه به بدهکاری های شهرداری، مبلغ ۵ میلیارد تومان از این بودجه توسط تامین اجتماعی برداشت شد.

نماینده صومعه سرا ادامه داد: ما توانستیم در دو مرحله ۱۴٫۵ میلیارد تومان برای شهرداری رشت از مالیات بر ارزش افزوده دریافت کنیم که این موضوع باعث شد تا برای شهرهای مختلف استان هم این بودجه دریافت شود.

دلخوش اضافه کرد: در مرحله دوم بحث ۳ درصد حق گاز برای شهرداری ها بود. در قانون آمده است که اگر وصول مبالغ سالهای گذشته در سال ۹۶ انجام شود مبلغ می بایست به حساب وزارت کشور واریز شود از همین رو و برای اینکه سهم استان گیلان ۳۱٫۸ میلیارد تومان است، یک لایحه دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی تهیه کردیم تا به امید خدا بتوانیم به استان مان کمک کنیم.