سخنگوی باشگاه سپیدرود:

۱۰۰ درصد پروانه باشگاه سپیدرود به نام تن زاده صادر می‌شود

حرف تازه – سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ظهر روز دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور رهنما مدیرکل ورزش و جوانان، الماسخاله رئیس هیأت فوتبال گیلان، مؤمنی مالک سابق باشگاه سپیدرود و بیات و تن زاده متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود برگزار شد نتایج خوبی به دست آمد. به گزارش گروه دریافت خبر حرف تازه، فرهاد […]

حرف تازه – سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ظهر روز دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور رهنما مدیرکل ورزش و جوانان، الماسخاله رئیس هیأت فوتبال گیلان، مؤمنی مالک سابق باشگاه سپیدرود و بیات و تن زاده متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود برگزار شد نتایج خوبی به دست آمد.

به گزارش گروه دریافت خبر حرف تازه، فرهاد خراسانی امروز با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد ِ پروانه باشگاه به نام جواد تن زاده صادر می‌شود اظهار کرد: پس از اخذ پروانه، تصویر آن بر روی سایت‌ها قرار داده خواهد شد و بحث درصدی ۸۰ به ۲۰ یا سایر درصدها در این قضیه صحت ندارد.

مسئول حقوقی باشگاه سپیدرود با بیان اینکه در ۲۴ ساعت اخیر شیطنت‌هایی در امر خبررسانی صورت گرفته است افزود: باشگاه هنوز به جواد تن زاده به‌صورت رسمی واگذار نشده است و به همین دلیل زمان می‌برد تا بر اوضاع مسلط شویم. بنده به‌عنوان سخنگوی باشگاه کانالی را اداره نمی‌کنم و تمایلی هم به انجام این کار ندارم.

فراهانی گفت: بنده مسئول انتقال و واگذاری باشگاه به آقای تن زاده هستم و پس از طی تشریفات اداری، به‌زودی پروانه باشگاه به نام ایشان صادر خواهد شد.

وی افزود: در این راه موافقت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گرفته‌شده است و استعلام از نهادهای ذی‌صلاح باقی‌مانده است. آقای تن زاده همان تعهداتی که پیش‌ازاین آقای بیات قرار بود انجام دهند را به‌عنوان شروط خرید تقبل کرده‌اند و پس‌ازاینکه تعهدات انجام شد سند باشگاه به نام تن زاده زده خواهد شد.