ریزش تونل برفی ازنا لرستان + آمار حادثه دیدگان

حرف تازه – تونل برفی ازنا لرستان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تابستانی این شهرستان عصر امروز دچار ریزش شد که به گفته مسئولان اورژانس در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شده است. به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری ها ، در همین ارتباط رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان […]

حرف تازه – تونل برفی ازنا لرستان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تابستانی این شهرستان عصر امروز دچار ریزش شد که به گفته مسئولان اورژانس در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از خبرگزاری ها ، در همین ارتباط رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان هم از خارج شدن یک‌کشته و یک زخمی از تونل برفی ازنا خبرداد و گفت: مصدوم به بیمارستان ازنا انتقال یافت.

حسینعلی رفایی در رابطه با ریزش تونل برفی و وضعیت حادثه‌دیدگان اظهار داشت: درپی این حادثه فعلاً یک کشته و یک زخمی تائید شده است.

وی افزود: این مصدوم ریزش تونل توسط اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بیمارستان امام علی(ع) ازنا منتقل شد.

همچنین رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: به علت شدت گرمای هوا عصر امروز جمعه دهانه ورودی تونل برفی ازنا حدودا به طول ۵۰ متر ریزش و یک گروه چهار نفره از اهالی روستای سیوله ازنا که در محل دهانه تونل حضور داشتند با مشکل مواجه شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر از این افراد که سرباز ۲۰ ساله ای از اهالی روستا به نام «آرمان لک» است در زیر برف تونل فوت کرد، تصریح کرد: برای بقیه افراد مشکل خاصی ایجاد نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر سریعا با بالگرد به محل اعزام و کار امداد و نجات را شروع کردند.

آریایی با تاکید بر اینکه اوضاع در محل حادثه کاملا تحت کنترل بوده و همه نیروها در محل مستقر و مشغول جستجوی افراد احتمالی هستند، افزود: ولی طبق گفته اهالی محل فرد دیگری در تونل محبوس نیست.

رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها گفت: در ساعت ۲۱ شب جمعه مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان و فرماندار شهرستان ازنا پایان عملیات جستجو و امداد و نجات در تونل برفی شهرستان ازنا را اعلام  کردند.

ریزش تونل برفی ازنا لرستان/ مرگ 2 نفر/ تعدادی از مردم در تونل گرفتارشدند