حضور سید امیرحسین علوی در مسکن مهر رشت در پی تماس های مردمی؛

فقط یک روز برفی!

حرف تازه – در پی بارش برفی که تنها نیم متر بود و به ۲۴ ساعت هم نکشید، تعداد زیادی از شهروندان در نقاط مختلف شهررشت با مشکلات فراوانی مواجه شدند. بر این اساس از صبح امروز همشهریان با مسئولین و رسانه ها تماس هایی داشته اند. تعدادی از این تماس ها مربوط به منطقه ۵ […]

حرف تازه – در پی بارش برفی که تنها نیم متر بود و به ۲۴ ساعت هم نکشید، تعداد زیادی از شهروندان در نقاط مختلف شهررشت با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

بر این اساس از صبح امروز همشهریان با مسئولین و رسانه ها تماس هایی داشته اند. تعدادی از این تماس ها مربوط به منطقه ۵ شهرداری رشت و مسکن مهر بود که بنا بر گزارش های دریافتی ساکنین این شهرک با مشکلات عدیده ای در تردد مواجه بوده اند.

با ادامه این تماس ها سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت به مسکن مهر رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات همشهریان قرار گیرد.

گفتنی است امکانات شهرداری برای بازگشایی معابر شهری از جمله مسکن مهر بسیار محدود به نظر می رسد و عملا ساکنین این شهرک با سختی فراوان در حال عبور و مرور هستند به طوریکه حتی نیسان هم قادر به عبور از بسیاری از مسیرها نیست! و قطعا خودروهای شخصی در مقایسه با نیسان مشکلات بیشتری دارند…

تصاویر مربوطه را در ادامه مشاهده می کنید: