رفیعی نوده:

یک درصد بودجه سالانه شهرداری را به سپیدرود کمک کنیم / تا زمانیکه تکلیف شکایت ها و بدهی ها مشخص نیست نسبت به خرید اقدام نکنیم

حرف تازه : محمد علی رفیعی نوده عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت نکاتی حقوقی از موضوع انتقال سپیدرود را مطرح کرد. وی با اشاره به متن نامه مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت که در آن از تضامن بدهی های […]

حرف تازه : محمد علی رفیعی نوده عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت نکاتی حقوقی از موضوع انتقال سپیدرود را مطرح کرد.

وی با اشاره به متن نامه مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت که در آن از تضامن بدهی های مازاد بر یک و نیم میلیارد تومان این باشگاه توسط ورزش و جوانان توضیحاتی آمده است گفت: تضامن به معنای صحه بر بدهکاری است و هرکسی مالک شود بدهی به مالک جدید انتقال می یابد و تضامن به معنای این است که اگر ورزش و جوانان بدهی ها پرداخت نکند شهرداری موظف به پرداخت خواهد بود.

رفیعی نوده تضمین و تضامن را از لحاظ حقوقی متفاوت دانست و تصریح کرد: موارد دیگری نیز در این واگذاری ابهام دارد. نامه ای به دیوان عدالت اداری ارسال شده است و ادعای مالکیت سپیدرود مطرح شده است؛ آیا شخص سوم می تواند تیم را به شهرداری بفروشد؟  ضمن اینکه ارزشگذاری این تیم در صورت صعود به لیگ برتر ۱۵ میلیارد تومان طبق این نامه براورد شده است پس چطور امروز که در صدر جدول لیگ یک قرار دارد خریدار ندارد؟

عضو شورای اسلامی شهر رشت پیشنهاد داد: ۱ درصد بودجه سالیانه شهرداری را برای کمک به سپیدرود در نظر بگیریم و تا زمانیکه تکلیف این شکایت ها و بدهی ها مشخص نیست نسبت به خرید تیم اقدام نکنیم.