مدیرکل ورزش و جوانان گیلان فراموشکار است؟

یک بام و دو هوای مسعود رهنما در برخورد با روسای هیئت غیرورزشی و دو شغله + سند

حرف تازه – بهنیا ثابت رفتار: با انتخاب رضا رسولی به عنوان رئیس هیئت کاراته گیلان، آنچه بیش از همه ذهن ها را مشغول می کند یک بام و دو هوای مسعود رهنما ، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، در برخورد با غیرورزشی ها و روسای هیئت دو شغله است. مسعود رهنما که ظاهرا […]

حرف تازه – بهنیا ثابت رفتار: با انتخاب رضا رسولی به عنوان رئیس هیئت کاراته گیلان، آنچه بیش از همه ذهن ها را مشغول می کند یک بام و دو هوای مسعود رهنما ، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، در برخورد با غیرورزشی ها و روسای هیئت دو شغله است.

مسعود رهنما که ظاهرا جمله “شورا و شهرداری به کار خود؛ مسعود رهنما به کار خود” دیگر برایش آشنا نیست روزگاری نه چندان دور، از مخالفان حضور سیاسیون در ورزش بود و آن زمان معتقد بود که گروهی با ورزش بزرگ شده اند و گروهی در ورزش بزرگ شده اند و امیدوار بود با راه اندازی سازمان نظام تخصصی ورزش کشور، غیرورزشی ها کنار بروند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان آن زمان اعتقاد داشت اگر سازمان نظام ورزش راه اندازی شود ، هر شخص و فردی بنا به تخصص خود وارد ورزش خواهد شد و دیگر افراد غیر ورزشی را در ورزش نخواهیم دید که این امر باعث پیشرفت ورزش در بخش های مختلف به خصوص در بخش قهرمانی می شود و حتی نگرانی هایی را از اعمال فشار سیاسیون برای انتخابات هیئت ورزش های همگانی مطرح می کرد.

حالا یا مسعود رهنما چرخشی ۱۸۰ درجه ای در اعتقادات خود داشته است که شاید نشان دهنده کم تجربگی و سیستم آزمون و خطا در مدیریت او باشد و یا خدای ناکرده به دلیل مشغله زیاد کاری دچار فراموشکاری شده و صحبت های گذشته خود را به کل فراموش کرده است! یا حالت سومی دارد که در ذهن نویسنده نمی گنجد و نیاز به توضیحات بیشتر از سوی آقای استاد دارد!

مسعود رهنما همان فردی است که روزگاری در زمان ریاست محمود باقری خطیبانی بر هیئت تکواندو که هم زمان با عضویت در شورای چهارم رشت بود طی مکاتبه ای با سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو، حضور در شورا و دو شغله بودن محمود باقری را عامل غیبت در محل کار و نارضایتی دانسته بود و خواستار برکناری محمود باقری و حضور رضا پورجعفر به عنوان سرپرست شده بود!

حالا استاد باید پاسخ دهد که رضا رسولی قرار است در دفتر هیئت مستقر شود و بخش عمده ای از زمان کار شورایی را به کاراته اختصاص دهد یا مسعود رهنما شیوه یک بام و دو هوا را در پیش می گیرد و غیبت ها را نادیده خواهد گرفت تا کلکسیون برخوردهای دوگانه اش را تکمیل کند؟

قطعا هیئت کاراته به عنوان هیئتی که امید زیادی به موفقیتش در المپیک بسته شده است نیازمند حضور مدیری متخصص و تمام وقت است. رضا رسولی کدام آیتم های مدیریتی را دارد؟ و کدام یک را ندارد؟ تخصص، زمان آزاد یا…؟ آیا کارهای عقب مانده رشت به خصوص در حوزه های ترافیکی و عمرانی تمام شده است که حالا نوبت به وقت گذرانی آقای عضو شورا در کاراته، بیلیارد و بوکس رسیده است؟ اگر وعده سرازیر شدن منابع مالی هم احیانا مطرح شده است آیا نیت خیر و قلبی که برای کاراته می تپید نمی توانست به عنوان عضو هیئت رئیسه این سیل کمک ها و منابع مالی را روانه هیئت کند؟ صرفا به عنوان رئیس امکانپذیر بود؟!

آقای رهنما! اگر پاسخی برای این سوالات دارید ارائه دهید تا از طریق همین رسانه منتشر شود.

در خواست مسعود رهنما از پولاد گر برای برکناری محمود باقری از ریاست هیئت تکواندو به دلیل دو شغله بودن محمود باقری و عضویت در شورای چهارم :

در ادامه تصویری از صحبت های مسعود رهنما را در پورتال ورزش و جوانان گیلان مشاهده می کنید: