یکی دیگر از مدیران زن استان گیلان توسط دولتمردان حذف شد

حرف تازه : مراسم تودیع دکتر حسینی بانوی علمی، مدیر پرتلاش و توانمند موسسه تحقیقات برنج کشور برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از شعاع مشرق، دکتر علی نیا رییس موسسه تحقیقات برنج کشور معاون خودش را عزل کرد تا شاهد عزل یکی دیگر از مدیران زن استان توسط دولتمردان دولت تدبیر و امید […]

حرف تازه : مراسم تودیع دکتر حسینی بانوی علمی، مدیر پرتلاش و توانمند موسسه تحقیقات برنج کشور برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از شعاع مشرق، دکتر علی نیا رییس موسسه تحقیقات برنج کشور معاون خودش را عزل کرد تا شاهد عزل یکی دیگر از مدیران زن استان توسط دولتمردان دولت تدبیر و امید باشیم.

عزل دکتر حسینی بانوی علمی، مدیر پرتلاش و توانمند موسسه تحقیقات برنج کشور بسیار ناگهانی روی داد و این برکناری در فاصله کمتر از ۹ ماه به انتخابات می تواند اثرات منفی در اذهان جامعه زنان کشور بر جای بگذارد.

دکتر حسینی علی رغم سابقه کاری کم در یکی از بحرانی ترین دوران از حیث مالی و اداری مسئولیت این موسسه را برعهده گرفت و سخت ترین شرایط را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی درکنار داشتن مدرک دکترای اصلاح نباتات و سوابق تحصیلی-پژوهشی ممتاز، به توانمند بودن و پر کاری بین همکاران و مدیران مراکز و سازمان های جهاد کشاورزی معروف بوده و همواره نقش فعال و برجسته ای در خالص سازی ارقام محلی برنج، تولید بذرهای برنج با همکاری سازمان جهاد کشاورزی داشته است. وی بیش از ٢۵ مقاله چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی و ۵ جلد کتاب چاپ شده در زمینه های تخصصی اصلاح نباتات و برنج دارند.