یونسی برای مسیحیان پیام تبریک فرستاد

تی تی خبر : حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، پیام‌آور محبت، مهربانی و نوعدوستی و همچنین آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی را به پیروان این آیین تبریک گفت.  در این پیام تأکید شده است: در جهان امروز، ما […]

تی تی خبر : حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، پیام‌آور محبت، مهربانی و نوعدوستی و همچنین آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی را به پیروان این آیین تبریک گفت.

 در این پیام تأکید شده است: در جهان امروز، ما شاهد خشونت‌های مذهبی، قومی و فرقه‌ای هستیم و از طرفی شرک‌های جدید با القاب گوناگون به ‌ستیز با ادیان توحیدی آمده‌اند. در این میان، باورها و ارزش‌های ادیان توحیدی می‌تواند کشتی نجات بشریت باشد.  باورهایی که در آن عقلانیت، اعتدال و مدارا ارزش محسوب می‌شود و جهل و جمود، افراطی‌گری و خشونت، ضد ارزش.
یونسی اظهار امیدواری کرده است که با تمسک به اخلاق دینی، پذیرش تنوع، تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد همدلی و همبستگی تمامی پیروان ادیان الهی، شاهد گسترش محبت، صلح و آرامش در ایران و جهان باشیم. و همچنین با اتکا به‌آموزه‌های ادیان توحیدی و آموخته‌های فرهنگ ایرانی مدلی برای مبارزه با خشونت و افراطی‌گری و الگویی برای همزیستی اجتماعی و انسانی را به جهانیان عرضه کنیم.

منبع : روزنامه ایران