با حکم استاندار گیلان

یوسف قیامتیون به طور رسمی شهردار لاهیجان شد

طی حکمی از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان، یوسف قیامتیون به طور رسمی به عنوان شهردار لاهیجان منصوب شد.

اختصاصی حرف تازه – طی حکمی از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان، یوسف قیامتیون به طور رسمی به عنوان شهردار لاهیجان منصوب شد.

پیش از این اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان قیامتیون را به عنوان شهردار منتخب به استانداری گیلان معرفی کرده بودند.
اعضای شورای شهر لاهیجان در تاریخ دوم شهریور ۹۹ با ۷ رای یوسف قیامتیون را به عنوان شهردار جدید این شهر برگزیدند.
قیامتیون که از مدیران با تجربه شهرداری لاهیجان به شمار می رود دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معماری است.
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری لاهیجان، مدیریت امور سرمایه گذاری و همچنین مدیریت حراست این مجموعه، بخشی از سوابق او بوده است.
شایان ذکر است که مسعود کاظمی، شهردار سابق لاهیجان، هم اکنون به عنوان مدیرکل امور شهری استانداری گیلان مشغول فعالیت است و پس از استعفای مسعود کاظمی و پذیرش استعفا از سوی شورا، یوسف قیامتیون تا زمان انتخاب و معرفی شهردار به عنوان سرپرست مشغول فعالیت بود.
لاهیجان که مطرح ترین شهر شرق گیلان به شمار می رود در دوره پنجم شوراها یکی از باثبات ترین شهرهای گیلان از لحاظ مدیریت شهری نیز بوده است.
بر خلاف شورای شهر رشت که در دوره پنجم انتخاب های متعدد و پرحاشیه ای را برای شهرداری این شهر رقم زده است شورای شهر لاهیجان در کوتاه ترین زمان و پس از بررسی سوابق گزینه های مختلف، با کمترین حاشیه نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کرد که این موضوع می تواند الگوی مدیریتی خوبی برای شورانشینان مرکز استان باشد!
تحریریه حرف تازه، ضمن تبریک به یوسف قیامتیون، برای ایشان در مسئولیت جدید و برای مجموعه مدیریت شهری لاهیجان آرزوی موفقیت دارد.
یوسف قیامتیون به طور رسمی شهردار لاهیجان شد

یوسف قیامتیون به طور رسمی شهردار لاهیجان شد