شنیده ها؛

یا ریاست کمیسیون یا عدم حضور در شورا / لبریز شدن کاسه صبر رمضانپور و تعریف جدید از خودگذشتگی توسط مرد همیشه بازنده شورای پنجم؟

گفته می شود این عضو شورای شهر رشت که هیچ سهمی از هیئت رئیسه شورا در سه سال نخست نداشته است در صورتی که به ریاست هیچ یک از کمیسیون ها دست نیابد از این پس در شورا حضور نخواهد یافت.

اختصاصی حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است سرانجام کاسه صبر احمد رمضانپور نرگسی لبریز شده است!

بر اساس این شنیده ها گفته می شود احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای اسلامی شهر رشت، که هیچ سهمی از هیئت رئیسه شورا در سه سال نخست این دوره نداشته است در صورتی که به ریاست هیچ یک از کمیسیون های پنجگانه دست نیابد از این پس در شورا حضور نخواهد یافت.

رمضانپور که در دو سال ابتدایی در طیف اقلیت قرار داشت احتمالا انتظار داشته است در سال سوم با توجه به در اختیار داشتن طیف اکثریت به ریاست شورا نیز دست یابد اما در شرایطی که گفته می شد از طیف شش نفره رمضانپور و جذب به دنبال ریاست شورا هستند در نهایت اسماعیل حاجی پور به ریاست رسید تا شکستی دیگر در کارنامه شورایی رمضانپور ثبت شود.

مرد همیشه بازنده شورای پنجم که علاوه بر شکست فردی در هیئت رئیسه سه سال نخست شورا، در حفظ نصرتی به عنوان شهردار نیز ناکام بود و تلاش هایش برای شهردار شدن عبدالهی، جذب و علیقلی زاده نیز منجر به شکست شده بود حالا ظاهرا حتی قادر به همراه ساختن طیف شش نفره همراهش برای رسیدن به ریاست یکی از کمیسیون ها نیست و شنیده شده همین موضوع کاسه صبر رمضانپور را لبریز کرده و احتمال دارد در صورت ثبت شکستی دیگر در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون ها، رمضانپور عطای حضور در شورا را به لقایش ببخشد و دیگر در شورا حضور نداشته باشد.

هرچند هنوز این زمزمه ها به طور غیر رسمی توسط برخی افراد نزدیک به شورانشینان مطرح می شود و به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است اما معادلات شورایی نشان می دهد وقوع چنین اتفاقی، چندان دور از ذهن نمی تواند باشد. در صورت وقوع چنین اتفاقی باید گفت مرد همیشه بازنده شورای پنجم تعریف جدیدی را در خصوص «از خود گذشتگی» ارائه کرده است!