فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت:

یار دوازدهم شورا هستیم

حرف تازه – جلسه هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با سرپرست و مدیران شهرداری رشت برگزار شد. در این جلسه که ظهر امروز در ساختمان تاریخی شورا به ریاست سید امیرحسین علوی برگزار شد سرپرست شهرداری رشت گفت: در دومین روز از آغاز به کار شورای اسلامی شهر رشت آمده ایم تا […]

حرف تازه – جلسه هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با سرپرست و مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

در این جلسه که ظهر امروز در ساختمان تاریخی شورا به ریاست سید امیرحسین علوی برگزار شد سرپرست شهرداری رشت گفت: در دومین روز از آغاز به کار شورای اسلامی شهر رشت آمده ایم تا بگوییم یار دوازدهم شورا هستیم.

فرامرز جمشیدپور با بیان اینکه شهرداری باید از رهنمودهای اعضای شورا استفاده کند افزود: بسیاری از مشکلات در سایه تعامل شورا و شهرداری رفع خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی شهرداری رشت برای ارائه گزارش هفتگی به شورا، تصریح کرد: این آمادگی از سوی مجموعه شهرداری رشت وجود دارد تا مسائل موجود را شفاف سازی کند.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت افزایش درامدزایی شهرداری رشت گفت: درامدها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده مشکلات پرداخت به موقع حقوق پرسنل رفع شود.

وی همچنین در خصوص تهاترها از فعالیت کمیته تهاتر خبر داد.

فرامرز جمشیدپور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش مدیران و کارکنان شهرداری رشت اظهار داشت: طبق توافق و تفاهمی که با رئیس شورا داشته ایم عزل و نصب ها جز در مواقع ضروری متوقف خواهد شد تا مدیران با آرامش به کار خود ادامه دهند.