مظفر نیکومنش نودهی:

گیلان سومین استانی است که تالار مطالعات سازمان اسناد و کتابخانه ملی خواهد داشت

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند. مظفر نیکومنش نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این بازدید دقایقی به سخنرانی پرداخت: فرهنگ، از افتخارات گیلان است مظفر نیکومنش نودهی با بیان اینکه گیلان را با فرهنگش می شناسند گفت: فرهنگ، یکی از افتخارات گیلان […]

حرف تازه : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند.

مظفر نیکومنش نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این بازدید دقایقی به سخنرانی پرداخت:

فرهنگ، از افتخارات گیلان است

مظفر نیکومنش نودهی با بیان اینکه گیلان را با فرهنگش می شناسند گفت: فرهنگ، یکی از افتخارات گیلان است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: فرهنگ کتابخوانی باید از مدارس شروع شود. ورق زدن کتاب ها با گسترش فضای مجازی به شدت کم شده است.

راه اندازی تالار مطالعات سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان

نیکومنش با اعلام اینکه تالار مطالعات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گیلان راه اندازی می شود تصریح کرد: اعضای شورا و شهردار رشت با پیگیری های خود کار ماندگاری را به جا خواهند گذاشت.

وی این تالار را امتیازی برای گیلان دانست و افزود: بعد از تهران و فارس، گیلان سومین استان از لحاظ داشتن چنین تالاری است که می تواند علاوه بر گیلان، شش استان مجاور را نیز پوشش دهد. امروزه شش هزار دانشجوی مقطع ارشد و دکترای گیلان برای مطالعه به کتابخانه تهران مراجعه می کنند.

مظفر نیکومنش نودهی در بخش پایانی سخنان خود گفت: نمایشگاه کتاب گیلان در شان کتاب و گیلان نیست و باید با حمایت شورا و شهرداری نمایشگاهی دائمی در شان گیلان افتتاح کنیم