مدیرکل پست گیلان:

گیلان رتبه سوم خدمات رسانی پست را در کشور دارد

حرف تازه : مدیرکل پست گیلان گفت : این استان رتبه سوم خدمات رسانی و تعداد واحدهای پستی را در کشور دارد. ابوالفضل باقری منش در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته رشت افزود : با توجه به اینکه پست قدمتی حدود دو هزار و ۵۰۰ ساله دارد ، هم اینک عامل همبستگی مردم […]

حرف تازه : مدیرکل پست گیلان گفت : این استان رتبه سوم خدمات رسانی و تعداد واحدهای پستی را در کشور دارد.

ابوالفضل باقری منش در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته رشت افزود : با توجه به اینکه پست قدمتی حدود دو هزار و ۵۰۰ ساله دارد ، هم اینک عامل همبستگی مردم است .
وی اظهار کرد : پست با اقشار مختلف مردم ارتباط دارد و همچنین برقرارکننده ارتباط بین مردم و دولت بشمار می رود و اقشار مختلف مردم سخنان و درخواست های خود را از طریق پست به گوش دولتمردان می رسانند.
وی ادامه داد: هم اینک ۸۰۰ واحد پستی در گیلان وجود دارد که حدود ۴۰۰ دفتر روستایی ICT مشغول به کار ، خصوصی هستند و در زمینه مرقولات پستی به مردم گیلان خدمت رسانی می کنند.
باقری منش بیان کرد: وجود دفاتر پستی باعث می شود که مردم راه های طولانی را برای اطلاع رسانی طی نکنند و هزینه ها نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد .
وی به سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان اولین استان است که سامانه الکترونیکی کشور را انجام داده که در این راستا ، در شهرستان رشت صدور مجوز املاک به صورت دیجیتالی و الکترونیکی انجام و توسط اداره پست به مردم ارائه می شود.
مدیرکل پست استان گیلان به طرح سرشماری نفوس اشاره و اضافه کرد: لازمه تصمیم گیری درست توسط مسئولان نظام ، داشتن آمارهای درست می باشد که در این راستا، طرح سرشماری نفوس می تواند نقش اررنده ای را در این زمینه ایفا کند.
وی افزود : امیدواریم که مردم گیلان استقبال بسیار خوبی را از ثبت نام اینترنتی در سرشماری داشته باشند و در این مدت باقی مانده ، ثبت نام خود را اینترنتی انجام دهند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده: امیرحسین کبیری / ایرنا