رئیس هیئت بوکس گیلان:

گیلان با دو نماینده در فستیوال بوکس امیدهای کشور شرکت خواهد کرد

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس گیلان با اعلام اینکه استان گیلان با دو نماینده در فستیوال امیدهای کشور در رشته بوکس شرکت می‌کند گفت: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ خردادماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد. امین قاسمی پور با اعلام اینکه دو ورزشکاری که از گیلان در مسابقات فستیوال امیدهای کشور شرکت […]

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس گیلان با اعلام اینکه استان گیلان با دو نماینده در فستیوال امیدهای کشور در رشته بوکس شرکت می‌کند گفت: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ خردادماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

امین قاسمی پور با اعلام اینکه دو ورزشکاری که از گیلان در مسابقات فستیوال امیدهای کشور شرکت خواهند کرد: این ورزشکاران از طریق مسابقات انتخابی مشخص خواهندمی‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات بوکس انتخابی امید گفت: مسابقات انتخابی رده سنی امید در سه وزن ۶۴، ۷۵ و ۹۱ کیلوگرم در تاریخ ۲۰ خردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان رشت و در سالن هیئت بوکس برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بوکس گیلان افزود:مسابقات انتخابی در حالی در سه وزن برگزار می‌شود که گیلان تنها دو نماینده در فستیوال کشوری دارد ازاین‌رو پس از مشخص شدن سه نفر برتر در سه اوزان انتخابی، ارکان هیئت بوکس گیلان دو فردی را که به‌زعم آنان شایستگی بیشتری دارند برای مسابقات کشوری انتخاب خواهند کرد.

فارس