استاندار گیلان:

گیلان آماده میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم است / این مسابقات سرمایه‌ای به‌یاد ماندنی برای گیلان است

حرف تازه : دکتر محمدعلی نجفی ، در جلسه مشترک ستاد معین و اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان در برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید همانند یک الگو در کشور ظاهر شد، اظهار داشت : کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با حضور مهمانان […]

حرف تازه : دکتر محمدعلی نجفی ، در جلسه مشترک ستاد معین و اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان در برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید همانند یک الگو در کشور ظاهر شد، اظهار داشت : کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با حضور مهمانان ارشد، کاری بزرگ، ویژه و به یاد ماندنی در تاریخ گیلان است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه آیین میزبانی گیلان همواره در کشور مطرح و سرآمد است، افزود: برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید به‌عنوان الگویی بی‌همتا، استان گیلان را در سطح کشور مطرح کرد.
نجفی انسجام و همدلی حاکم در استان را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: با ارادتی که مردم گیلان به قرآن و اسلام دارند برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در استان همانند یک عنایت الهی برای استان تلقی می‌شود.
استاندار گیلان قرآن را کتاب وحدت و انسجام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید قرآن را به‌عنوان یک نعمت بزرگ و بی‌انتها پاس بداریم و با توسل به ارزش‌های والای این نعمت الهی از فرصت‌های آن بهره‌مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه فضای گیلان برای میزبانی رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن کریم بسیار مطلوب است تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها در استان با تمام توان در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات تلاش می‌کنند .

نجفی برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم را سرمایه‌ای به‌یاد ماندنی برای گیلان عنوان کرد و افزود: در ایامی که کشور و دنیای اسلام مورد هجمه‌های فرهنگی دشمن قرار گرفته است برگزاری این‌گونه مسابقات بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.
استاندار گیلان با بیان اینکه چهره‌های کشوری و بین المللی برجسته‌ای در مسابقات استانی قرآن کریم درگیلان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: گیلان در برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم موفق عمل کرده است