اسماعیل حاجی پور:

گوهررود و زرجوب از نامشان پیداست در گذشته چه بوده اند

تی تی خبر (حرف تازه) : اسماعیل حاجی پور با تاکید بر شناخت محیط زیست گفت : یکی از افتخارات شورای چهارم قدم برداشتن برای محیط زیست و رودخانه ها است. ما در گذشته در این رودخانه ها برای شنا می رفتیم و ماهی گیری می کردیم اما در این سال ها کسی به فکر رودخانه […]

تی تی خبر (حرف تازه) : اسماعیل حاجی پور با تاکید بر شناخت محیط زیست گفت : یکی از افتخارات شورای چهارم قدم برداشتن برای محیط زیست و رودخانه ها است. ما در گذشته در این رودخانه ها برای شنا می رفتیم و ماهی گیری می کردیم اما در این سال ها کسی به فکر رودخانه ها نبود. این شورای چهارم بود که مصمم شد کاری بکند.

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه رییس جمهور در ابتدای دولت تدبیر وامید نکته ای گفت که غصه خوردم افزود: در آن زمان دریاچه ارومیه بحران ملی اعلام شد. ناراحت بودم که چطور دریاچه ارومیه بحران ملی اعلام می شود اما دو رودخانه گوهررود و زرجوب که از نامش پیداست در گذشته چه بوده اند بحران ملی اعلام نمی شوند که  پس از چند ماه اعلام شد.

وی همچنین به اقدامات خوب شهرداری در حاشیه رودخانه ها اشاره داشت و تصریح کرد : اعتقاد دارم رودخانه ها مدیریت واحد می خواهند.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه ۲۸ روستا تحت پوشش منطقه آزاد است منطقه آزاد را فرصت بسیار خوبی دانست و افزود : از دکتر مسرور سپاسگزارم که اقدامات بسیار خوبی را در این نقاط انجام داده است.