پولی که تنها به یک بیمارستان خصوصی در رشت واریز می شود!

گلایه سه بیمارستان خصوصی رشت از تامین اجتماعی

به دنبال جنجال عدم پذیرش بیماران با دفترچه تامین اجتماعی، تصویری از یک نامه بدون امضا در فضای مجازی منتشر شده است که در آن مدیران سه بیمارستان خصوصی قائم، پارس و گلسار با اشاره به اقدام عجیب مدیریت تامین اجتماعی گیلان، از استاندار می خواهند تا نسبت به وصول مطالبات این بیمارستان ها از سازمان تامین اجتماعی اقدام نماید.

حرف تازه – به دنبال جنجال عدم پذیرش بیماران با دفترچه تامین اجتماعی، تصویری از یک نامه بدون امضا در فضای مجازی منتشر شده است که در آن مدیران سه بیمارستان خصوصی قائم، پارس و گلسار با اشاره به اقدام عجیب مدیریت تامین اجتماعی گیلان، از استاندار می خواهند تا نسبت به وصول مطالبات این بیمارستان ها از سازمان تامین اجتماعی اقدام نماید.

در متن این نامه آمده است: «متاسفانه اخیراً مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان گیلان مبالغ ارسالی از تهران را که می بایست بین چهار بیمارستان خصوصی رشت تقسیم می شد بر خلاف رویه گذشته فقط به یک بیمارستان اختصاص داده و حقوق سه بیمارستان فوق الذکر را ضایع نموده و این امر موجبات نارضایتی و اعتراض شدید جامعه پزشکی استان گیلان را ایجاد کرده است.

در این نامه همچنین گفته شده است این بیمارستان ها بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از سازمان تامین اجتماعی مطالبه دارند که حدود یک سالو  نیم پرداخت نشده است، ولی ماهیانه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال حق بیمه کارکنان خود را به حساب تامین اجتماعی واریز می کنند.

گفته می شود از بین چهار بیمارستان خصوصی رشت، تنها بیمارستان آریا اقدام  به پذیرش بیمه تامین اجتماعی می کند و بقیه بیمارستان ها از این امر استنکاف می کنند.