محمد حسن عاقل منش در نشست فرهنگی کتابخوانی ویژه معلولین بینایی خبر داد؛

گسترش فعالیتهای واحد گویا و بریل کتاب در گیلان

تی تی خبر (حرف تازه) : محمد حسن عاقل منشدر نشست فرهنگی کتابخوانی ویژه معلولین بینایی از گسترش فعالیتهای واحد گویا و بریل کتاب در گیلان خبر داد.این خبر باعث قوت قلب حضار و جدی‌تر شدن شرکت کنندگان در زمینه‌ی ترویج و ادامه‌ی فعالیت در زمینه‌ی کتابخوانی شد. در ادامه این نشست مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه […]

تی تی خبر (حرف تازه) : محمد حسن عاقل منشدر نشست فرهنگی کتابخوانی ویژه معلولین بینایی از گسترش فعالیتهای واحد گویا و بریل کتاب در گیلان خبر داد.این خبر باعث قوت قلب حضار و جدی‌تر شدن شرکت کنندگان در زمینه‌ی ترویج و ادامه‌ی فعالیت در زمینه‌ی کتابخوانی شد.

در ادامه این نشست مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان ضمن تقدیر از زحمات تمامی مسوولین و دست اندرکاران و داوطلبین در امر کتابخوانی و گسترش آن و سپاسگزاری از اعضای فعال کتابخوان و شرکت کننده در این مراسم ، از گسترش فعالیتهای واحد گویا و بریل کتاب در گیلان خبر داد.

عاقل منش در ادامه اشاره داشت: تولید و انتشار کتابهای گویا در گیلان و عرضه آن به سراسر کشور ، پس از گویا نمودن دو کتاب در مورد زندگی امام هشتم (ع) در انجمن فرهنگی و خدمات رفاهی معلولین بینایی گیلان با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و واحد گویا و بریل کتابخانه‌ی خاتم الانبیا (س) و تأیید نهایی آن از طرف مسوولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استقبال آنان از این حرکت خجسته ، میتواند فصل جدیدی در تولید و انتشار کتابهای گویا در این استان و عرضه‌ی آن به سراسر کشور را آغاز کند.

عضو هیات مدیره انجمن معلولین بینایی گیلان در انتهای سخنان خود از تمام عزیزانی که داوطلب همکاری در زمینه تولید و انتشار کتابهای گویا می باشند صمیمانه دعوت به همکاری نمود.