گزینه های گیاهخواری در سفر به اروپا

با گزینه های گیاهخواری در سفر به اروپا همراه ما باشید.

به گزارش قلم آزاد، اگر گیاهخوار هستید، احتمالا بارها در سفر  با مشکل پیدا کردن غذای گیاهی مواجه شده اید. معمولا منوی بیشتر رستوران ها، شامل غذاهای گوشتی است و تنها گزینه غیر گوشتی آنها، سالاد و سوپ است. هرچند پیدا کردن همین دو گزینه هم میتواند امیدوار کننده باشد. اگر قصد سفر به اروپا را دارید با ما همراه باشید تا شما را با ۵ کشوری آشنا کنیم که می توانید مطمئن باشید در سفر به آن ها گرسنه نمی مانید!

غذای گیاهی

اسپانیا

«تاپاس» نام اسنک های ارزان اسپانیایی است. تاپاس ها شامل تنوع زیادی از غذاها، مثل گوشت و ماهی تون می شود، اما انتخابات گیاهی زیادی هم برای آن وجود دارد. بشقاب پنیر، نان گوجه ، زیتون و سیب زمینی سرخ کرده از تاپاس های رایج اسپانیایی هستند. یک غذای گیاهی پرطرفدار دیگر در اسپانیا، «تورتیلا اسپانولا» است که نوعی املت تهیه شده با سیب زمینی و تخم مرغ است و معمولا به صورت ساندویجی، با نان باگت سرو می شود.

اسپانیا

یونان

با وجود این که غذاهای یونانی معمولا شامل گوشت هستند، اما همه ی این غذاها به همراه سالاد مخصوص یونانی، نان و سیب زمینی سرخ کرده سرو می شوند. این سالاد ها شامل کاهو، گوجه، زیتون، خیار، فلفل  دلمه ای و مقدار زیادی پنیر فتا می شوند. در یونان، مثل بیشتر کشور ها می توانید انواع پاستا را نیز پیدا کنید. فرقی نمی کند به کدام شهر یونان سفر می کنید، در همه جای آن می توانید مغازه های فروش میوه وسبزیجات تازه را پیدا کنید و خودتان رابه یک سالاد خوشمزه ی یونانی مهمان کنید.

یونان

ایتالیا

ممکن است پیتزا و پاستا چندان گزینه های سالمی نباشند، اما وقتی بحث خوردن وسط باشد، نوع گیاهی آن ها از گزینه های اساسی است که باید در همه ی کشورهای اروپایی باشد. ایتالیا هم از این قانون مستثنی نیست و در تمامی رستوران ها می توانید گزینه های متنوعی از انواع پاستا و پیتزا و همچنین سوپ و سالاد را پیدا کنید. ایتالیا همچنین یک پیشنهاد هیجان انگیز برای گیاه خواران دارد که به آن «اپریتیوو» می گویند. اپریتیوو شامل ظرف های مختلفی از پنیر، سالاد، زیتون و کراکر می شود که می توانید آن ها را به همراه نوشیدنی تان میل کنید.

ایتالیا

آلمان

بیشتر غذاهایی که در آلمان پیدا می کنید شامل گوشت هستند، اما نگران نباشید. حتی در چنین کشوری هم انتخاب های خوبی برای گیاهخواران وجود دارد. علاوه بر انواع اسنک که می توانید از جاهای مختلف تهیه کنید، در برلین مغازه ای به نام «یام» وجو دارد که منویی از غذاهای متنوع گیاهی مخصوص جاماییکا را در اختیارتان می گذارد.

آلمان

فرانسه

فرانسه یکی دیگر از آن کشور هایی است که شاید گزینه های گیاهخواری کمتری بتوانید در آن پیدا کنید، اما یک پیشنهاد خوب برایتان داریم. می توانید یک ساندویچ خوشمزه و فوق العاده ساده و راحت را با گوجه ، ریحان، پنیر (که در فرانسه می توانید بهترین های آن را پیدا کنید) و نان باگت درست کنید که انتخاب خوبی برای پیک نیک هم به شمار می آید. حتی اگر نتوانستید گزینه ی گیاهخواری بیشتری پیدا کنید، احتمالا چند روز نان و پنیر خوردن به تجربه ای که از شهر های زیبای فرانسه به دست می آورید می ارزد!

فرانسه