شنیده ها

گزینه های اصلاح طلبان برای استانداری گیلان

شنیده ها حاکی از آن است گزینه های اصلاح طلبان برای استانداری گیلان مشخص شده اند.

به گزارش قلم آزاد، شنیده ها حاکی از آن است گزینه های اصلاح طلبان برای استانداری گیلان مشخص شده اند.

هادی حق‌شناس، محمد زالفی، قاسم رمضانپور، سارنگ حسن‌پور و منصور صوفی از گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای استانداری گیلان براساس شیوه‌نامه انتخاب استانداران در دولت چهاردهم هستند.

هادی حق شناس نماینده اسبق بندرانزلی، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان و استاندار گلستان بوده است. حق شناس از چهره‌های نزدیک به پزشکیان است که شانس بالایی برای انتصاب یک جایگاه کشوری و یا استانداری گیلان دارد.

 محمد زالفی فرماندار اسبق رشت، رودبار و لنگرود و دبیر حزب کارگزاران استان گیلان از دیگر گزینه‌های مطرح برای استانداری گیلان از سوی اصلاح‌طلبان است.

قاسم رمضانپور که البته شنیده می‌شود تمایل چندانی برای این سمت ندارد و به نفع سایر گزینه ها انصراف داده، نماینده مردم صومعه سرا در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی و معاون محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه بوده‌است.

سارنگ‌ حسن‌پور، جوان‌ترین گزینه اصلاح طلبان برای استانداری گیلان است. فرمانداری شفت، بخشداری خشکبیجار و معاونت اداره کل امنیتی استانداری گیلان از جمله سوابق حسن‌پور است.

منصور صوفی برادر علی صوفی (وزیر تعاون دولت سیدمحمد خاتمی)، از فعالین سیاسی گیلان است. صوفی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد است و معاونت دانشگاه آزاد گیلان و مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت تعاون دولت اصلاحات از دیگر سوابق وی است.

حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی، دولت مسعود پزشکیان چه تصمیمی برای استانداری گیلان خواهد گرفت و آیا یک گزینه از میان گزینه‌های اصلاح طلبان بر صندلی استانداری گیلان خواهد نشست یا تصمیم و گزینه‌ای دیگر مطرح خواهد شد؟

 

منبع: گیل خبر