محلات کم برخوردار رشت (قسمت دوم)

گزارش میدانی از وضعیت و مشکلات مجتمع کوثر رشت

اختصاصی حرف تازه – گزارش میدانی از وضعیت و مشکلات مجتمع کوثر رشت حاکی از آن است ساکنین این مجتمع با مشکلات پرشماری مواجهند. بسیاری از بلوک های این مجتمع، که حدود بیست سال قبل توسط شهرداری ساخته شد تا از سوی تعاونی مسکن و با شرایط اقساطی در اختیار کارکنان و بازنشستگان شهرداری قرار […]

اختصاصی حرف تازه – گزارش میدانی از وضعیت و مشکلات مجتمع کوثر رشت حاکی از آن است ساکنین این مجتمع با مشکلات پرشماری مواجهند.

بسیاری از بلوک های این مجتمع، که حدود بیست سال قبل توسط شهرداری ساخته شد تا از سوی تعاونی مسکن و با شرایط اقساطی در اختیار کارکنان و بازنشستگان شهرداری قرار گیرد، فاقد نمای مناسب است و به گفته ساکنین به صورت نیمه کاره تحویل داده شده است.
با وجود آن که سال ها از احداث این مجتمع ۲۴۸ واحدی می گذرد هنوز برای آن پارک بازی و فضای سبز راه اندازی نشده است. وسایل بازی انتقال یافته به این مجتمع نیز هنوز نصب نگردیده و در گوشه ای رها شده است.
ساکنین مجتمع کوثر به دلیل بی توجهی های صورت گرفته از سوی شهرداری رشت، بخشی از مشکلات را خودشان رفع کرده اند و نسبت به ساخت میدان و جدول گذاری در محوطه این مجتمع اقدام کرده اند اما مجموعه عریض و طویل شهرداری رشت حتی رنگ آمیزی جداول را نیز بر عهده نگرفته است!
آبگرفتگی معابر مجتمع در پی بارندگی ها نیز به حدی است که برخی ساکنین معتقدند نیاز به چکمه و قایق برای تردد در روزهای بارانی وجود دارد. بوی نامطبوع رودخانه و خرابی های آسفالت نیز بخش دیگری از مشکلات ساکنین مجتمع کوثر است.
مجتمع کوثر در بلوار مدرس پشت کلانتری ۱۵ (پیرکلاچاه) واقع است.
کلیپ این گزارش در کانال تلگرامی حرف تازه (اینجا ) منتشر شده است.
تصاویری از مجتمع کوثر رشت و مشکلات آن در ادامه قابل مشاهده است.
گزارشی از بهنیا ثابت رفتار و میلاد مقدم

جدول گذاری و رنگ آمیزی صورت گرفته توسط ساکنین


بیشتر بخوانید:

گزارش میدانی از وضعیت آسفالت و فاضلاب محله فخب رشت (قسمت اول)