سپیدرود یک استقلال دو؛

نظرمحمدی استقلال را از بحران خارج کرد

حرف تازه – هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت ۱۶:۱۵ با دیدار سپیدرود و استقلال در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد. در این دیدار شاگردان نظرمحمدی در سپیدرود با ترکیب سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، شهاب کرمی  (از دقیقه ۵۸ میعاد یزدانی) […]

حرف تازه – هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت ۱۶:۱۵ با دیدار سپیدرود و استقلال در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

در این دیدار شاگردان نظرمحمدی در سپیدرود با ترکیب سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، مهرداد جماعتی، میثم تهیدست، شهاب کرمی  (از دقیقه ۵۸ میعاد یزدانی) ، حسین ابراهیمی، رضا الماس‌خاله (از دقیقه ۷۰ عماد میرجوان) ، علی دهقان (از دقیقه ۷۷ میثم فردوسی)، میلاد قربان‌زاده و پویا نزهتی به میدان رفتند.

میک مک درموت سرمربی موقت استقلال هم با ترکیب سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری (از دقیقه ۴۶ داریوش شجاعیان) ، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی (از دقیقه ۸۶ امید ابراهیمی) ، سرور جپارف، حسن بیت سعید (از دقیقه ۶۳ امبد نورافکن) و جابر انصاری آبی پوشان را روانه میدان کرد.

استقلال برای فرار از انتهای جدول شدیدا به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت اما سپیدرود هم در ادامه روند رو به رشد خود در حضور پرشور هواداران امیدوار به بسته نگه داشتن دروازه و در صورت امکان کسب سه امتیازبود که البته در این هدف ناکام بود.

تعداد زیادی از تماشاگران که در حدود ۲هزار بودند پشت درهای بسته استادیوم نیمه تعطیل عضدی ماندند. ورزشگاه عضدی به دلیل مشکلاتی که دارد حدود چهار هزار نفر کمتر از سال قبل ظرفیت دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶ : شوت قربان زاده از پست محوطه جریمه در اختیار دروازه بان استقلال قرار گرفت.

دقیقه ۸ : نزهتی با یک کنترل مناسب می توانست روی غفلت مدافعین استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شود که قدر این موقعیت را ندانست.

دقیقه ۱۰: میثم تهی دست قدر سانتر مهرداد جماعتی را که در یک رفت و برگشت به او رسید ندانست و توپ به شکلی عجیب از شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: سانتر خطرناک حسین ابراهیمی روی یک ضربه ایستگاهی توسط مدافعین استقلال به زحمت برگشت داده شد و موقعیت خوبی برای سپیدرود با قیچی برگردان بی هدف سام کن از دست رفت.

دقیقه ۲۶: سپیدرود روی فرار زیبای میلاد قربان زاده صاحب موقعیت بسیار خوبی شد. قربان زاده توپ درعمقی را برای نزهتی ارسال کرد و نزهتی هم از گوشه زمین سانتر خطرناکی را بر روی دروازه انجام داد که علی دهقان نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۳۲: رقص پای زیبای حسین ابراهیمی و سانتر او روی دروازه استقلال راه به جایی نبرد.

دقیقه ۳۷: کرنر ارسالی استقلالی ها با مشت خوب محمد حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۳۸: شوت میلاد قربان زاده از پشت محوطه جریمه زده شد اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

پایان نیمه اول با تساوی بدون گل…

دقیقه ۵۳ : جابر انصاری با فرار پشت مدافعین و یک ضربه دقیق حساب کار را یک بر صفر به سود استقلال کرد.

دقیقه ۶۷: داریوش شجاییان با ضربه دقیق، فنی و کات دار از کنج محوطه جریمه روی غفلت مدافعین سپیدرود حساب کار را دو بر صفر به سود تیم میهمان کرد.

دقیقه ۸۰: ضربه سر فوق العاده زیبای میرجوان با فاصله میلیمتری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴ : پنالتی برای سپیدرود و گل اول توسط حسین ابراهیمی با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه.

تلاش بازیکنان سپیدرود نتیجه نداد و سرانجام استقلال در دیداری که تیم برتر میدان نبود برابر سپیدرود پیروز شد و از انتهای جدول جدا شد.

کارت های زرد و قرمز:

حسین ابراهیمی ( سپیدرود ) – دقیقه ۲۷ – کارت زرد

سید حسین حسینی ( استقلال ) دقیقه ۵۴ – کارت زرد

خسرو حیدری ( استقلال ) دقیقه ۸۵ – کارت زرد

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فرد بود و علی میرزا بیگی و تورج عیوض محمدی کمک های او در این دیدار بودند.