گزارش تصویری برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قالب المپیاد محلات رشت در سالن ورزشی آتش نشانی

مسابقات فوتسال جام رمضان در قالب المپیاد محلات رشت با حضور ۳۲ تیم و در هشت گروه چهار تیمی از تاریخ ۲۲ اردیبهشت هر شب از ساعت۲۱:۳۰ الی ۱:۰۰ بامداد آغاز و همچنان ادامه دارد.

حرف تازه – مسابقات فوتسال جام رمضان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در قالب المپیاد محلات رشت با حضور ۳۲ تیم و در هشت گروه چهار تیمی از تاریخ ۲۲ اردیبهشت هر  شب از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۱:۰۰ بامداد آغاز و همچنان ادامه دارد.

پس از سیزده شب برگزاری مرحله حذفی مسابقات فوتسال در سالن ورزشی شهرداری رشت در میدان انتظام با چهار دیدار به پایان رسید و در پایان تیمهای آراد گستر گیتی، سپید ماکیان لوشان، جوانان شهرداری رشت و کرنق از سد حریفان خود گذشتند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

حضور برترین بازیکنان فوتسال و حضور چشمگیر تماشاگران و هواداران تیمهای شرکت کننده از نکات قابل توجه این مسابقات میباشد. این مسابقات در حال برگزاری و فینال بازی ها متعاقبا اعلام می گردد.

بدین ترتیب تیم های کرنق، سپید ماکیان لوشان، آراد گستر گیتی، لیکومولی، جوانان شهرداری رشت، امید شهرداری رشت، فروشگاه زمانی و پارس خزر هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مسابقات می باشند.

رضا رسولی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت و محمد حسن علی پور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در تماشای مسابقه شب گذشته حضور یافتند.