گزارش و تصاویر؛

مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر گیلان در صومعه سرا برگزار خواهد شد/ نفرات برتر رشت در مسابقات انتخابی معرفی شدند

حرف تازه –رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت که در باشگاه بیلیارد گلسا برگزار شد از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ گیلان با حضور ۱۶ نفر از برگزیدگان شهرستان ها در صومعه سرا خبر داد.  عصر جمعه سارنگ بزرگ چنانی در گفتگو با روابط عمومی این هیئت، […]

حرف تازه –رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت که در باشگاه بیلیارد گلسا برگزار شد از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ گیلان با حضور ۱۶ نفر از برگزیدگان شهرستان ها در صومعه سرا خبر داد. 

عصر جمعه سارنگ بزرگ چنانی در گفتگو با روابط عمومی این هیئت، با اعلام این خبر گفت: این مسابقات به همت محمدرضا رحمانی رئیس شورای شهر صومعه سرا و رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد این شهرستان برای اولین بار در استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به هر شهرستانی سهمیه متناسب با تعداد قهرمانان حاضر در مسابقات رنکینگ اختصاص داده شده است افزود: بازیکنان در شهرستان های خودشان با یکدیگر به رقابت می پردازند و بر اساس سهمیه ها ۱۶ نفر راه یافته به مسابقه جایزه بزرگ را تشکیل می دهند.

بزرگ چنانی نفرات برگزیده از مسابقات انتخابی رشت را معرفی کرد که بر این اساس سید مصطفی حسینی نفر اول، مهدی یزدان پرست نفر دوم، حسین هاشم خانی نفر سوم و کارو جوادی نفر چهارم شدند.

این مسابقات با حضور ۴۴ ورزشکار در باشگاه گلسا برگزار شد.

رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان همچنین تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ در روزهای پایانی سال جاری در باشگاه آرش صومعه سرا برگزار خواهد شد.

همچنین گفتنی است طی حکمی از سوی محمد شادمان رییس هیئت بولینگ و بیلیارد رشت ، ایمان ایمانی به عنوان نایب رییس این هیئت منصوب شد.