گزارش تصویری آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان و راه اندازی رسمی خانه های هلال

حرف تازه : آیین راه اندازی و فعالیت رسمی خانه های هلال روستایی و محلات جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور استاندار گیلان برگزار شد و از ۲۵ نفر از داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر استان گیلان تجلیل شد. به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ؛ خانه هلال مرکزی است با ساختار داوطلبی بدون […]

حرف تازه : آیین راه اندازی و فعالیت رسمی خانه های هلال روستایی و محلات جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور استاندار گیلان برگزار شد و از ۲۵ نفر از داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر استان گیلان تجلیل شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از عصرصادق ؛ خانه هلال مرکزی است با ساختار داوطلبی بدون نیروی انسانی رسمی، پیمانی یا قراردادی در سطح محلات شهرها و روستاها که توسط اعضا، داوطلبان ، خیرین و واقفان اداره می شود.

شناسایی ، جذب و سازماندهی اعضا، داوطلبان و خیرین در محلات شهرها و روستا، ترویج فرهنگ صلح و نوعدوستی و جامعه عاری از خشونت، ارایه خدمت به نیازمندان با بهره گیری از توان توانمندان و ارایه آموزش های خودامدادی و دگرامدادی و توانمندسازی اعضا از جمله خط مشی فعالیت های هلال روستایی و محلات است.

 فعالیت های خانه های هلال در شهرها می تواند در مکان هایی مانند ادارات دولتی، مدارس، موسسات خیریه، سمن ها، ساختمان های اهدایی، کارخانجات ، مساجد ، خانه های فرهنگ، سراهای محله باشد.

تصاویر از استانداری گیلان