گزارش اجرای روز خونین خدا در چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد در تهران

حرف تازه – چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد، به همت حوزه هنری ایران از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد ماه در تهران و چند استان در حال برگزاری است. گفتنی است از میان ۸۰ نمایش متقاضی شرکت در این همایش، ۲۰ نمایش انتخاب شده است که ۸ نمایش در تهران و ۱۲ نمایش دیگر در […]

حرف تازه – چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد، به همت حوزه هنری ایران از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ خرداد ماه در تهران و چند استان در حال برگزاری است.

گفتنی است از میان ۸۰ نمایش متقاضی شرکت در این همایش، ۲۰ نمایش انتخاب شده است که ۸ نمایش در تهران و ۱۲ نمایش دیگر در استان های خود هر کدام ۳ اجرا خواهند داشت.

در میان نمایش های منتخب برای اجرا در تهران یک نمایش از استان گیلان و شهر رشت به چشم می خورد. «روز خونین خدا» به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی ۳ اجرا در محوطه تئاتر شهر تهران دارد. بازیگران این نمایش اشکان نیک روش، سارا وحدی و مژده رفعت هستند. از دیگر عوامل این تئاتر، طراح لباس و گریم سپیده تولمی، منشی صحنه شقایق عوض زاده، طراح صحنه محمد حسین زکی پور، دستیار صحنه قدسیه خاک و عکس و فیلم امیر اسپید را می توان نام برد.

گروه تئاتر مارلیک در چهارمین همایش تئاتر مردمی خرداد با همکاری فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و محمد پورجعفری مسئول واحد نمایش حوزه هنری گیلان با اجرای نمایش روز خونین خدا شرکت کرده است.