دکتر تامینی تنها 13 رای کسب کرد؛

اسامی منتخبین چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر رشت و ماسال + تصاویر انتخابات

تی تی خبر (حرف تازه) : چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گیلان روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این انتخابات از صبح امروز (جمعه) در ۱۶ شعبه این جمعیت با حضور اعضای فعال آغاز شده که شرکت کنندگان می توانند کاندیدای […]

تی تی خبر (حرف تازه) : چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گیلان روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این انتخابات از صبح امروز (جمعه) در ۱۶ شعبه این جمعیت با حضور اعضای فعال آغاز شده که شرکت کنندگان می توانند کاندیدای مورد نظر خود را از بین یکصد و ۵۸ نامزد انتخاب کنند.
علیرضا خصوصی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه هزار و ۶۷۳ نفر از اعضای داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان گیلان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.
وی اظهار داشت: در این انتخابات از هر شهرستان چهار نفر به عنوان عضو اصلی، دو نفر به عنوان عضو علی البدل شورای اجرایی، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل برای مدت چهار سال انتخاب می شوند.
خصوصی بیان کرد: با توجه به اساسنامه هلال احمر، منتخبان شورای اجرایی وظیفه تدوین برنامه های کلی و ارایه آن به مجمع شهرستان، تنظیم برنامه و بودجه تراز سالیانه جمعیت مربوطه و ارایه آن به مجمع شهرستان، تدوین راهکارهای لازم در راستای اجرای مصوبات شهرستان و معرفی دو مدیر واجد شرایط به مدیرعامل استان برای انتخاب رئیس شعبه و تصویب پیشنهادات رئیس شعبه در چارچوب وظایف را بر عهده دارند.
انتخابات تا غروب امروز (جمعه) ادامه دارد.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در سامانه، ۱۵ هزار و ۵۷۶ نجاتگر، امدادگر، جوانان و داوطلبان از اعضای جمعیت هلال احمر استان گیلان هستند.

به گزارش آوای رشت پس از شمارش آرا حامد حیدری، کیوان اسدپور، حسن تامینی و فرداد قندی با کسب اکثریت آرا عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان رشت شدند.

ملینا شفیع نژاد از امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان نیز به عنوان بازرس شورای اجرایی هلال احمر رشت برگزیده شد.

گفتنی است حسن تامینی نماینده مردم رشت در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در انتخابات مذکور تنها ۱۳ رای کسب کرد.

به گزارش دانا در حوزه انتخابیه ماسال ، از مجموع تعداد ۱۲۲ رای مأخوذه، به ترتیب آقایان فتحی، نبی الله فرجی، خانم سامره یعقوبی و آقای طهماسب مرتضی نیلاش حایز بیشترین آرا شده و به عنون شورای اجرایی جمعیت هلال احمر ماسال انتخاب شدند.

همچنین وحید آزمون با اخذ بیشترین آرا از بین سه نامزد بعنوان بازرس شورای اجرایی جمعیت هلال احمر ماسال برگزیده شد.

تصاویری از انتخابات جمعیت هلال احمر گیلان در شهرستان های مختلف گیلان
۰۰۱ ۰۰۲ ۰۰۳ ۰۰۴ ۰۰۵ ۰۰۶ ۰۰۷ astara ۰۰۸ lahijan ۰۰۹ rasht ۰۱۰ rasht ۰۱۱ ۰۱۵ roodsar ۰۱۶ lahijan ۰۱۷ rasht ۰۱۸ ۰۱۹ ۰۲۰ shaft ۰۲۱ anzali ۰۲۲ langerood ۰۲۳ masal ۰۲۴ astane ۰۲۵ ۰۲۶ talesh ۰۲۷