کیومرث درم بخش مستندساز ایرانی، در اثر ابتلا به کرونا در پاریس درگذشت

کیومرث درم بخش نویسنده، کارگردان، عکاس و مستندساز برجستۀ ایرانی، بامداد سه شنبه ١٢ فروردین به علت ابتلا به ویروس کرونا، در سن ٧٤ سالگی در پاریس درگذشت. مجموعه آثار مستند او، گنجینه ای از هویت فرهنگی و تاریخی ایران به شمار می آید. 

حرف تازه – کیومرث درم بخش نویسنده، کارگردان، عکاس و مستندساز برجستۀ ایرانی، بامداد سه شنبه ١٢ فروردین به علت ابتلا به ویروس کرونا، در سن ٧۴ سالگی در پاریس درگذشت. مجموعه آثار مستند او، گنجینه ای از هویت فرهنگی و تاریخی ایران به شمار می آید. 

کامبیز درم بخش هنرمند کاریکاتوریست، خبر درگذشت برادرش کیومرث درم بخش را در حساب کاربری خود در اینستاگرام تأیید کرد و گفت: «برادرم صبح سه شنبه ١٢ فروردین ساعت ۵، به علت ابتلا به ویروس کرونا در پاریس درگذشت و با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود دارد، ما هم از چگونگی و زمان مراسم تدفین بی اطلاع هستیم».

وی دربارۀ احتمال بازگرداندن پیکر این هنرمند به ایران گفت: «با توجه به این که برادرم سالهاست در پاریس زندگی و کار می کند، فکر می کنم به احتمال زیاد پیکرش در پاریس دفن خواهد شد».

بنا به گفتۀ آرش درم بخش پسر این هنرمند، روز یکشنبه ١٠ فروردین، جواب آزمایش کرونای پدرش مثبت اعلام شد و دو روز بعد در بامداد سه شنبه در سن ٧۴ سالگی از دنیا رفت.