کوچکی نژاد از زد و بندهای لندفیل سراوان گفت

حرف تازه (تی تی خبر): نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه طی چند سال اخیر یک سری شرکت های زرد در بحث لندفیل سراوان زد و بند هایی برای اجرای این پروژه داشتند، ابراز کرد: با این حواشی ها در راستای ساماندهی لندفیل سراوان میلیارد ها دلار از پول بیت المال به هدر […]

حرف تازه (تی تی خبر): نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه طی چند سال اخیر یک سری شرکت های زرد در بحث لندفیل سراوان زد و بند هایی برای اجرای این پروژه داشتند، ابراز کرد: با این حواشی ها در راستای ساماندهی لندفیل سراوان میلیارد ها دلار از پول بیت المال به هدر می رود

جبار کوچکی نژاد با اشاره به وضعیت وضعیت لندفیل سراوان، اظهار کرد: سراوان به محل دفع زباله های صنعتی، بیمارستانی و خانگی تبدیل شده است.

وی با تاکید براینکه این اتفاق برخلاف سیاست های زیست محیطی در استان گیلان، اشتباه و غلط است، تصریح کرد: لندفیل سراوان متاسفانه مشکلات و خلاء های زیادی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه زمین تعریف شده برای لندفیل سراوان داستان های زیادی دارد، اضافه کرد:چند سال قبل یک شرکت خارجی مشخص شد و از سال ۹۰دستگاه های خود را مستقر ساخت.

کوچکی نژاد با بیان اینکه طی چند سال اخیر یک سری شرکت های زرد در بحث لندفیل سراوان زد و بند هایی برای اجرای این پروژه داشتند،  ابراز کرد: با این حواشی ها در راستای ساماندهی لندفیل سراوان میلیارد ها دلار از پول بیت المال به هدر می رود.

وی با تاکید براینکه دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید نسبت به تخلفات آشکار دستگاه های ذیربط عکس العمل نشان دهد، اظهار کرد: متاسفانه داستان لندفیل سراوان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کاسپین