معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

کومله پایلوت برگزاری مسابقات آفرود در کشور می شود

حرف تازه – معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بااشاره به برگزاری مسابقه بزرگ آفرود در منطقه کوچک و توریستی کومله تاکید کرد: کومله باید پایلوت برگزاری مسابقات آفرود در کشورشود. سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به برگزاری مسابقه اتومبیل رانی آفرود در منطقه تفریحی وتوریستی کومله اظهار داشت: این مسابقه از سال گذشته با ابتکار جوانان […]

حرف تازه – معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بااشاره به برگزاری مسابقه بزرگ آفرود در منطقه کوچک و توریستی کومله تاکید کرد: کومله باید پایلوت برگزاری مسابقات آفرود در کشورشود.
سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به برگزاری مسابقه اتومبیل رانی آفرود در منطقه تفریحی وتوریستی کومله اظهار داشت: این مسابقه از سال گذشته با ابتکار جوانان شهرودر راستای بزرگداشت ۱۴۲ شهیدوالامقام کومله راه اندازی شده است.
وی با اشاره به شرکت خودروهای دودیفرانسیل درآفرود، استقبال از این‌مسابقه پر هیجان را در سال گذشته، مثال زدنی خواندو خاطرنشان کرد: این مسابقه در امسال نیز با کمک شبانه روزی بسیجیان و همکاری دیگر شهروندان شهر دوباره راه اندازی شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان همچنین با توجه به هزینه های برگزاری چنین مسابقات کشوری که در شهری همچون کومله انجام‌می شود محدودیت های مالی را از جمله مشکلات موجود برای این مهم عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه بامشکلات مالی شدیدی مواجه است و نیاز به پشتیبان مالی دارد.
وی در این راستا حمایت شرکت های قدرتمند استانی را درقالب تبلیغات شرکتی، برای پشتیبانی مالی از آفرود خواستار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بااشاره به برگزاری مسابقه بزرگ آفرود در منطقه کوچک و توریستی کومله تاکید کرد: باتمام مشکلات موجود، باید میزبان و الگوی مناسبی برای سایر استان ها بوده و کومله باید به عنوان پایلوت برگزاری آفرود در کشور معرفی شود.

به گفته بایرامی درسال گذشته بیش از ۸۴ اتومبیل دو دیفرانسیل در این مسابقه شرکت داشتند.

مسابقه اتومبیل رانی آفرود در سوم شهریور ماه امسال در دو کلاس موتورهای باقدرت بالای ۳ هزار و ۵۰۰ سی سی و پایین ۳ هزار و ۵۰۰ سی سی در مجموعه پارک آبی کومله برگزار می شود.

شمال ما