کودکان ترافیک را نقاشی میکنند؛ بزرگترها رژه می روند

تی تی خبر : برنامه های متنوع فرهنگی ، علمی ، آموزشی و … در هفته فرهنگی ترافیک برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ، برنامه های متنوع فرهنگی ، علمی ، آموزشی و … در هفته فرهنگی ترافیک که از ۲۶ آذر لغایت ۳ دی ماه سالجاری تعیین گردیده ، […]

تی تی خبر : برنامه های متنوع فرهنگی ، علمی ، آموزشی و … در هفته فرهنگی ترافیک برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ، برنامه های متنوع فرهنگی ، علمی ، آموزشی و … در هفته فرهنگی ترافیک که از ۲۶ آذر لغایت ۳ دی ماه سالجاری تعیین گردیده ، با مشارکت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سازمان های زیر مجموعه و … برگزار خواهد شد.

سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به عنوان دو سازمان زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت در نظر دارد در روز اول دی که روز ترافیک و محیط زیست در این هفته نامگذاری شده است ، رژه سراسری ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ، همراه با برنامه های فرهنگی متنوع دیگر نظیر تئاتر خیابانی را با حضور مسئولین استانی و شهری برگزار نماید. در این مراسم که با مشارکت منطقه ۵ شهرداری برگزار خواهد شد ، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری همراه با مشارکت بخش خصوصی که در سطح شهر به خدمات رسانی به شهروندان مشغول هستند حضور خواهند داشت .

همچنین سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری در راستای ادامه اجرای برنامه های فرهنگی دراین هفته روز شنبه مورخ ۲۸ آذر که روز ترافیک و کودک نامگذاری شده ، نقاشی دیواری توسط کودکان با موضوع ترافیک و حمل و نقل شهری را نیز با مشارکت منطقه ۲ شهرداری ، برگزار می نماید.

این مراسم با هدف ارتقا سطح آموزش فرهنگ حمل و نقل عمومی و ترافیک در سطح شهر و بالا بودن میزان تاثیر گذاری کیفی و کمی این آموزش ها در جامعه هدف کودکان برنامه ریزی شده است .

منبع : شعاع مشرق