زنوزی، آبراموویچ جدید فوتبال ایران؛

کنستانت، ستاره سابق میلان به تراکتورسازی پیوست

بمب های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی تبریز یکی پس از دیگری در حال انفجار است و در آخرین مورد ستاره سابق میلان به این تیم تبریزی پیوسته است.

حرف تازه – بمب های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی تبریز یکی پس از دیگری در حال انفجار است و در آخرین مورد ستاره سابق میلان به این تیم تبریزی پیوسته است.

پس از حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در جمع سرخپوشان تبریزی، احسان حاج صفی نیز به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست تا سه کاپیتان تیم ملی در این تیم تبریزی حضور داشته باشند. اما این تمام اهداف و برنامه های نقل و انتقالاتی این تیم در فصل جاری نبوده است. 

آنها در این فصل آنتونی استوکس ایرلندی را به عنوان مهاجم در اختیار داشتند که ۸ گل را در نیم فصل نخست به ثمر رساند و در حالی که خبر خروج او از تبریز به گوش می رسید در نهایت به این تیم بازگشت تا به عنوان یکی از بخت های اصلی آقای گلی در نیم فصل دوم در ترکیب تراکتور حضور داشته باشد. این ملی پوش ایرلندی، سابقه حضور در تیم هایی چون ساندرلند و بلکبرن را داشته است و اوج دوران فوتبالی اش را در سلتیک گذرانده است.

لی اروین یکی دیگر از خریدهای پرسرو صدای تراکتورسازی تبریز بود. این بازیکن اسکاتلندی سابقه حضور در تیم ملی کشورش در رده های سنی ۱۷ تا ۱۹ سال را داشته و مدتی نیز پیراهن لیدز یونایتد را به تن کرده است. اروین در نیم فصل نخست، زوج زهردار خط حمله تراکتور را تشکیل داد و در ۶ بازی ۴ گل به ثمر رساند. البته اروین در اواخر نیم فصل از این تیم جدا شد.

یوکیا سوکیتا نیز بازیکن ژاپنی شاغل در لیگ سوئد بود که در این فصل به جمع تراکتورسازان پیوست و هافبک تهاجمی موثری نشان داد. سوکیتا علاوه بر دالکورد سوئد تجارب ارزنده دیگری همچون حضور در ترکیب هرکولس اسپانیا را در کارنامه داشت.

اما این پایان ماجراجویی های محمدرضا زنوزی مالک مولتی میلیاردر تراکتورسازی و این باشگاه تبریزی نبود و ساعتی قبل خبر رسید که کوین کنستانت هافبک دفاعی سابق آ.ث.میلان ایتالیا نیز به این پیوسته است. کنستانت دو ملیتی و متولد فرانسه است اما ۲۷ بار برای تیم ملی گینه به میدان رفته است. این بازیکن ۳۱ ساله توانایی بازی در پست های دفاع چپ و هافبک دفاعی را دارد. 

مدت قرارداد این بازیکن ۳ فصل و نیم است. تولو، کیه وو، جنوا، میلان،ترابزون و بولونیا ازجمله تیم های شاخصی است کنستانت در آنها بازی کرده است. 

با توجه به اینکه به نظر می رسد بمب های زنوزی در نقل و انتقالات تمام شدنی نیست باید منتظر ماند تا بمب بعدی زنوزی در نقل و انتقالات منفجر شود و گرد و خاک دیگری در فوتبال ایران به پا شود. گفته می شود رضا قوچان نژاد،  ملی پوش سابق ایران و مهاجم ارزنده ای که سابقه سالها حضور در فوتبال هلند و بر تن کردن پیراهن هیرنفین را دارد هدف بعدی تراکتورسازی در نیم فصل است.

تراکتورسازی هم اکنون با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. سپاهان، پدیده و پرسپولیس ۳۱ امتیازی هستند.