حجت جذب:

کم کاری های فراوانی از حوزه های مختلف صورت می گیرد/ برخی مسئولین فقط پشت تریبون پیگیر مشکلاتند

حرف تازه – نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت از تبدیل شدن شوراهای شهر به شوراهای شهرداری ها انتقاد کرد. حجت جذب با پخش کلیپی به مشکلات متعدد برخی محلات اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی مسئولین فقط پشت تریبون می آیند و می گویند پیگیر کار مردم هستیم و در کنفرانس ها شرکت می کنند […]

حرف تازه – نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت از تبدیل شدن شوراهای شهر به شوراهای شهرداری ها انتقاد کرد.

حجت جذب با پخش کلیپی به مشکلات متعدد برخی محلات اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی مسئولین فقط پشت تریبون می آیند و می گویند پیگیر کار مردم هستیم و در کنفرانس ها شرکت می کنند اما اگر اینطور باشد مردم دیگر در هیچ حوزه ای از نظر آب و برق و گاز و خدمات و… مشکل نخواهند داشت.

رئیس شورای شهرستان رشت افزود: عملا کم کاری های فراوانی از حوزه های مختلف صورت می گیرد که بخشی از مشکلات این محلات به شهرداری مربوط است.

حجت جذب تصریح کرد: با تمام این کم کاری ها از سایر حوزه ها اما شهرداری هم اگر قرار است پارکی احداث کند باید در محلات کم برخوردار باشد. برخی از این محلات حتی در مسیر اصلی از آسفالت محرومند و زباله ها هم هفته به هفته جمع آوری نمی شود. باید به این محلات به طور ویژه توجه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین ببینند در این شهر چه می گذرد. باید همصدا شویم و پیگیر این موضوعات باشیم. مطالبه گری این نیست که فقط پشت تریبون برویم و داد بزنیم. برخی محلات هنوز از آب شرب و آسفالت و خدمات و امکانات اولیه محرومند.