جلال الدین محمد شکریه:

کمک به سپیدرود کمک به اقتصاد و امنیت رشت است

حرف تازه – جلســه بررسی روند اقتصادی و اجرایی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با حضور جلال الدین محمد شکریه ریاست اتاق اصناف مرکز استان گیلان و مالکان و نمایندگان فروشگاههای بزرگ شهرستان رشت در دفتر اتاق اصناف مرکز استان گیلان برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از روجا اسپورت، در خلال این جلسه […]

حرف تازه – جلســه بررسی روند اقتصادی و اجرایی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با حضور جلال الدین محمد شکریه ریاست اتاق اصناف مرکز استان گیلان و مالکان و نمایندگان فروشگاههای بزرگ شهرستان رشت در دفتر اتاق اصناف مرکز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از روجا اسپورت، در خلال این جلسه با توجه به حضور مدیرانی از موسسه مالی اعتباری کوثر در این جلسه، شکریه به بحث ورزش نیز ورود کرد و حمایت از تیم فوتبال سپیدرود رشت را که یکی از عوامل ایجاد شادی و نشاط در جامعه است، ضروری دانست.

عضو شورای شهر رشت و رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان این نکته که با کمک به تیم فوتبال سپیدرود رشت به اقتصاد و امنیت این شهر کمک می کنید تصریح کرد:

با قراردادن کارتخوان موسسه کوثر از فروشگاه های بزرگ درصدی از تراکنش ایجاد شده توسط این موسسه به تیم فوتبال سپیدرود رشت تعلق می گیرد و گوشه ای از مشکلات مالی این تیم رفع خواهد شد.