صدای شهروند:

کمک به خسارت دیدگان برف گیلان چه شد؟ + توضیحات

برف اخیر گیلان خساراتی را به همراه داشت و محمدباقر نوبخت خبر از کمک به خسارت دیدگان برف گیلان داده بود. حالا اما از پیام های شهروندی خبر رسیده که در برخی موارد قرار نیست کمکی صورت بگیرد.

اختصاصی حرف تازه – صدای شهروند: برف اخیر گیلان خساراتی را به همراه داشت و محمدباقر نوبخت خبر از کمک به خسارت دیدگان برف گیلان داده بود. حالا اما از پیام های شهروندی خبر رسیده که در برخی موارد قرار نیست کمکی صورت بگیرد؛ نه کمک بلاعوضی در راه است و نه وامی پرداخت می شود. البته حرف تازه به تنهایی قادر به تایید یا تکذیب این مطلب نیست اما یکی از پیام های دریافتی را در ادامه با هم مرور می کنیم:

سلام این خانه خانمی مسن در لاکان رشت است که بعد از حادثه برف سال گذشته رشت به شدت آسیب دیده است. بعد از برف پارسال مسئولان امر قول های فراوانی برای جبران خسارت دیدگان داشتند و حتی دکتر نوبخت از کمک بلاعوض به خسارت دیدگان خبر داد. ولی حالا با وجود نامه نگاری به دهیاری، فرمانداری، بنیاد مسکن هیچ کس قرار نیست به این خانم کمک کند و می گویند پولی نداریم. یعنی می خواهند در مقابل دستوری که خود معاون رئیس جمهور داد بایستند؟

نه تنها کمک بلاعوض که حتی حاضر نیستند وامی نیز بدهند که این تخریب جبران شود. پس چرا وعده می دهید؟ مگر چند تا خانه در برف اخیر آسیب دیدند که کمک نمی کنند. از رسانه های استان می خواهیم که این مساله را پوشش دهند شاید حرف دل بسیاری از آسیب دیدگان برف اخیر باشد و مسئولان به خودشان بیایند.
با تشکر

کمک به خسارت دیدگان برف گیلان

صدای شهروند: کمک به خسارت دیدگان برف گیلان چه شد؟