کمپین «می رشت» آغاز به کار کرد
فاطمه قدیمی حرفه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در این خصوص اظهار داشت : کمپین برند شهر رشت تحت عنوان «می رشت» با تلاش گروه باز آفرینی شهری در حالی آغاز به فعالیت کرد که ضمن ترغیب و تشویق شهروندان به مشارکت در باز آفرینی شهر رشت به معرفی این برند […]
فاطمه قدیمی حرفه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در این خصوص اظهار داشت : کمپین برند شهر رشت تحت عنوان «می رشت» با تلاش گروه باز آفرینی شهری در حالی آغاز به فعالیت کرد که ضمن ترغیب و تشویق شهروندان به مشارکت در باز آفرینی شهر رشت به معرفی این برند در سطح محلی ، ملی و منطقهای بپردازد.
وی افزود : این کمپین در ۹ گام تدوین شده و طی ۹ هفته به اجرا در می آید ؛ این گام ها همسو با برنامههای رویداد بازآفرینی شهر طراحی شده و در صدد است که با ایجاد همبستگی و تقویت حس تعلق به شهر و مشارکت اجتماعی و هویت شهر نشینی در شهروندان رشت به معرفی این رویداد در قالب انجام پروژه های بزرگ شهری پرداخته و همچنان که چگونگی و ضرورت انجام پروژه ها را در نوسازی کالبدی برای شهروندان ملموس میکند ، اهمیت و نقش آنان را در به ثمر رساندن طرح و نوسازی اجتماعی به اثبات برساند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به اینکه محور فعالیت های شهرداری رشت در سه سطح اعتماد بخشی ، برند سازی و جذب سرمایه گذاری برنامه ریزی شده است یاد آور شد : اعتماد سازی در سطح محلات ، برند سازی با تاکید بر فرصت های منحصر به فرد شهر رشت از در سطح ملی و بین المللی و سرمایه گذاری با جلب اعتماد عمومی و استفاده از برند شهری در سطوح ملی و بین المللی می تواند محقق شود .
وی افزود : برندینگ شهری به فعالیتهایی اشاره دارد که اهداف آن تبدیل یک موقعیت مکانی به مقصد انتخاب برای حضور گردشگر و سرمایه گذار برای بازدید است ؛ در این راستا انتخاب عنوان «می رشت» به مثابهی برند شهری گام نخست در اعتلای این هدف محسوب میشود.
فاطمه قدیمی خاطر نشان کرد : در کمپین «می رشت» بر وجه ممیزه های شهر رشت و محلات این شهر نسبت به شهرهای دیگر و همچنین برجسته سازی فرصت های این شهر با تقویت هویت شهری و حس تعلق به شهر رشت تاکید شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد : امید است همه مسوولین و شهروندان ، مجموعه مدیریت شهری را در انجام این مهم یاری رسانند .
ارسال دیدگاه