مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت تشریح کرد؛

کلیات پرداختی به ۱۵۵ رسانه در سال های ۹۵ و ۹۶

حرف تازه – فاطمه قدیمی در بخشی از جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به تشریح کلیات پرداختی به رسانه ها طی سال های ۹۵ و ۹۶ پرداخت. بر این اساس فاطمه قدیمی اظهار داشت: مجموع پرداختی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به ۱۵۵ رسانه طی دو سال اخیر، ۱ میلیارد […]

حرف تازه – فاطمه قدیمی در بخشی از جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به تشریح کلیات پرداختی به رسانه ها طی سال های ۹۵ و ۹۶ پرداخت.

بر این اساس فاطمه قدیمی اظهار داشت: مجموع پرداختی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به ۱۵۵ رسانه طی دو سال اخیر، ۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان بوده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در توضیح نحوه تخصیص این مبلغ به انواع رسانه ها تصریح کرد: کل پرداختی به هفته نامه ها و ماهنامه ها ۴۲۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و کل پرداختی به پایگاه های خبری ۳۳۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: کل مبلغ پرداختی به روزنامه ها ۱ میلیارد و ۳۸ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان بوده که شامل رپرتاژ روزنامه ها به مبلغ ۳۸۷ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان و مناقصه های به مبلغ ۶۵۱ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

قدیمی در ادامه با اشاره به گزارش کارشناسان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گفت: به استناد گزارش مالی مرکز تعداد ۱۲ رسانه شامل ۷ پایگاه خبری و ۵ نشریه که اسامی آنها نزد این مدیریت محفوظ است بدون هماهنگی و تایید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل مرکز، ۳۵۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان مستقیما از شهرداری مرکز در سال ۹۶ دریافت نموده اند.

وی با مقایسه ای میان مبلغ پرداختی به ۱۵۵ رسانه از سوی مدیریت ارتباطات و مبلغ پرداختی به ۱۲ رسانه بدون اطلاع این مدیریت، اظهار داشت: این رقم ۳۵۰ میلیون تومانی طی سه ماه نخست سال ۹۶ به این ۱۲ رسانه پرداخت شد.