واکنش موسوی روزان به بیانیه ها و اتفاقات اخیر؛

کسی که می گفت من مثل فرزند آیت الله قربانی هستم امروز به اندازه سر سوزن حرف پدر را گوش نمی کند

تی تی خبر (حرف تازه) : یک صد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد. سید امیر حسین علوی، فاطمه شیرزاد، سیدرضا موسوی روزان، اسماعیل حاجی پور و حجت جذب اعضای حاضر در این جلسه بودند. رضا رسولی نیز در اواخر این جلسه به صحن شورا […]

تی تی خبر (حرف تازه) : یک صد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

سید امیر حسین علوی، فاطمه شیرزاد، سیدرضا موسوی روزان، اسماعیل حاجی پور و حجت جذب اعضای حاضر در این جلسه بودند. رضا رسولی نیز در اواخر این جلسه به صحن شورا آمد. نظری، حق بین، ماه پسند و رمضانی مدعوین این جلسه بودند.

در بخشی از این جلسه سید رضا موسوی روزان گفت : بارها اشاره کرده ام که بعضی اعتراض ها باعث می شود اعمال نظارت شورا ضعیف شود.  چندی پیش نامه ای به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان زده شد. اصلا هدف شهردار را نمی دانم. اگر توافق احیانا پیش از نوشتن درخواست به صورت لفظی به وجود آمده است یا نه را هم نمی دانم. ارتباطات بین سپیدرود و داماش در شهرداری برقرار شده است یا نه را هم نمی دانم. اما بیانیه ای تنظیم شد و پاسخ داده شد. چه کسی بیانیه را تنظیم کرده است؟ شما فکر می کنید آن بیانیه، قلم آن دوست عزیز ما است که بارها در شورا گفته توانایی من در قلم اینقدر است ؟ که اصلا پاسخ آن نامه نیست و موضوعات دیگری نوشته می شود. همیشه موضوعات چالشی باعث می شود به موضوع اصلی نپردازیم. یک نفر می خواهد پرچمدار شود و همه پشت سر او حرکت کنند؟ برخی افراد که به دوستان نزدیک به خودشان هم رحم نمی کنند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: در خصوص باج خواهی تعبیر من این نیست همه باج ها و رشوه ها مادی باشد می تواند باج لفظی و زبانی و اجتماعی باشد.

موسوی روزان تاکید کرد : جلوی سوء استفاده هر فردی که قصد سوء استفاده داشته باشد را می گیریم، حتی در این شورا.

وی در ادامه با اشاره ناراحتی آیت الله قربانی گفت : ایشان فرمودند چرا این سروصدا را جمع نمی کنید؟ آبرو حیثیت شورا رفت. کی می خواهید جلو این مسائل را بگیرید؟

موسوی روزان در پایان گفت : در زمان آقای خلیلی هم همین اتفاقات افتاد. در همین صحن شورا موضوع آقای خلیلی را مطرح کردم چه پاسخی شنیدم؟ امروز هم همین اتفاق می افتد. یکی می گفت من مثل فرزند آیت الله قربانی هستم امروز به اندازه سر سوزن حرف پدر را گوش نمی کند!