واکنش شیرزاد به نشست های گروهی از اعضای شورا برای انتخاب شهردار:

کسی نمی‌تواند نظراتش را به دیگران تحمیل کند/ هیچ فرد یا جناحی در شورا فصل الخطاب نیست

سخنگوی شورای رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا بر اساس هم‌اندیشی برای آینده شهر تصمیم می‌گیرند اظهار کرد: هیچ فرد یا جناحی در شورا فصل الخطاب نبوده و نیست و ۱۱ عضو شورا در تمامی موارد با مشورت و تعامل اقدام می‌کنند.

حرف تازه – سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمامی تصمیمات شورای رشت بر اساس خرد جمعی بوده و به شخص و یا جناح خاصی مرتبط نیست.

فاطمه شیرزاد دقایقی پیش در گفت‌وگویی در رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا بر اساس هم‌اندیشی برای آینده شهر تصمیم می‌گیرند اظهار کرد: هیچ فرد یا جناحی در شورا فصل الخطاب نبوده و نیست و ۱۱ عضو شورا در تمامی موارد با مشورت و تعامل اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای رشت تابع تصمیم جمعی است تصریح کرد: مردم به یازده عضو شورا برای حضور در پارلمان محلی رأی داده و به شهروندان اطمینان می‌دهم که منتخبینشان در صحن شورا ملزم به رعایت خرد جمعی بوده و کسی نمی‌تواند نظراتش را به دیگران تحمیل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مسئله انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهروندان یقین بدانند که این مهم نیز بر اساس خرد جمعی شورا انجام‌شده و امیدوارم برخی از رسانه‌ها در خبرها و تحلیل‌های خود فارغ از تفکرات سیاسی واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند.