کسب یک مدال طلا و سه مدال برنز گیلانیها در مسابقات کاراته قهرمانی رده های سنی پایه آسیا

حرف تازه : ۱طلا و ۳ برنز سهم کاراته کاها ی گیلانی در پیکارهای قهرمانی رده های سنی پایه آسیا در اندونزی شد . به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی هیات کاراته گیلان ، در این پیکارها در رده سنی امید وزن ۸۴- محمدرضاگیلانپور با غلبه برحریفانی از سریلانکا، قزاقستان ،هند و عربستان […]

حرف تازه : ۱طلا و ۳ برنز سهم کاراته کاها ی گیلانی در پیکارهای قهرمانی رده های سنی پایه آسیا در اندونزی شد .

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی هیات کاراته گیلان ، در این پیکارها در رده سنی امید وزن ۸۴- محمدرضاگیلانپور با غلبه برحریفانی از سریلانکا، قزاقستان ،هند و عربستان به مدال با ارزش طلا دست یافت. 
در کومیته جوانان ، مهرداد مستحصن از گیلان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در دیدار رده بندی با پیروزی مقابل حریفی از چین تایپه به مقام سوم و مدال برنز رسید.
در بخش بانوان هم سارا بهمنیار دیگر ملی پوش گیلانی وزن منهای ۴۸ کیلوگرم نوجوانان پس از پیروزی مقابل حریفانی از قزاقستان و ازبکستان مقابل کاراته کای ژاپنی مغلوب شد و در دیدار رده بندی با برتری ۳ بر ۲ مقابل ماکائو به مقام سوم رسید.
در کومیته جوانان وزن ۶۱-نیز مجتبی محمدی در دیدار نخست از سد سریلانکا گذشت.در مبارزه دوم مقابل نماینده هنگ کنگ به برتری رسید . در سومین مبارزه مقابل کاراته کایی تز قزاقستان ایستاد و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید.در گام چهارم با شکست برابر نماینده اندونزی از رسیدن به فینال باز ماند.وی در شانس مجدد توانست کاراته کایی از عربستان را شکست دهد و به مدال برنز این دوره از رقابتها دست یابد.
سعید حسنی پور ،فاطمه قاسمی از گیلان تیم فوق را به عنوان مربی رده سنی امید و غفارتشکری به عنوان روانشناس همراهی می کنند
در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی پایه ۴۰۰ ورزشکار از ۲۴ کشور در اندونزی با هم رقابت می کنند