علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود:

کسب یک امتیاز در گرمای بوشهر حکم پیروزی را دارد

حرف تازه : علی نظر محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم بوشهر با بیان اینکه پارس جنوبی با نظم بازی می کند و تیمی سرعتی است، اظهار کرد: این تیم روزنه های نفوذ را به خوبی می بندد. به گزارش حرف تازه به نقل از کاسپین، وی با بیان اینکه […]

حرف تازه : علی نظر محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم بوشهر با بیان اینکه پارس جنوبی با نظم بازی می کند و تیمی سرعتی است، اظهار کرد: این تیم روزنه های نفوذ را به خوبی می بندد.

به گزارش حرف تازه به نقل از کاسپین، وی با بیان اینکه بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود با سخت کوشی در برابر تیم بوشهری ایستادند، گفت:  بر روی ضربات ایستگاهی در تمرینات حسابی کار کردیم و از همین طریق دروازه این تیم را باز کردیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه مقابل پارس جنوبی اسیر پنالتی شدیم، اضافه کرد: با این پنالتی شانس غلبه بر این تیم قدرتمند در لیگ دسته اول را از دست دادیم.

نظرمحمدی با اشاره به این موضوع که کسب یک امتیاز برابر تیم پارس جنوبی حکم برد دارد، ابراز کرد: ارزش این یک امتیاز در بوشهر سه امتیاز است.

وی در خاتمه اظهار کرد: سپیدرود برای حضوری آبرومندانه در میدان مهم و حساس لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بیشتر می جنگد.